Kad tam hamburge atplaukia geras laivas tai stovi poto ir dvi savaites krauna :) Vazinedavau kazkada pro sali kas kelias dienas. Maziuku daugiau, bet visvien keli per diena. Tokiu hamburgu europoje bent 20 butu, nekalbant apie mazesnius uostus kaip klaipeda, kuri irgi kiniskus laivus priima. -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message: > On 6/24/18 08:36, ostapas wrote: >> https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil >> >> Kai paskutin? kart? ?i?r?jau, kuro r??i? buvo gal 14 (ok, kai kurios j? >> jau legacy, bet vistiek ka?kas dar naudoja/reportina kad naudoja). >> Da?niausiai laivas turi dviej? r??i? kur? - vien? ECA zonai, kit? - >> nonECA. ECA yra kelis kartus brangesnis, ten labai jau ?i?ri grei?ius, >> sroves, v?jus etc kad tik b?t? kuo ma?esn?s s?naudos. >> >> i? kitos pus?s, b?t? smagu pamatyt palyginim? kiek ter?al? b?t? i?metama >> t? pat? krovinio kiek? gabenant traukiniais/sunkve?imiais. Ir kiek tai >> kainuot?. > > Pagal tyrimus tokiam hamburge (kuris kaip zinia turi nemaza uosta) > didziausias visu tu NOX saltinis yra antzeminis transportas, uostas su > visais tais monstrais ispucia perpus maziau. > > Btw, buvo ce per telika laida apie kruizus. Tai zurnaliugos slapta > pasiplaukiojo su oro analizatoriais ir primatavo, kad ant denio nemazai > vietu tarsa kaip ziauriausiose didmiesciu sankryzose. O runkelei ten > prie baseinu voliojasi, tenisa zaidzia ir pan :) > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/