Tai ECA/nonECA, nu (https://en.wikipedia.org/wiki/Sulphur_Emission_Control_Area). Dar pastaruoju metu EU pradėjo bišk labiau žiūrėt į emisijas. "Invertuota panda" wrote in message news:pgnf21$cd0$1@trimpas.omnitel.net... On 6/24/18 08:36, ostapas wrote: > https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil > > Kai paskutinį kartą žiūrėjau, kuro rūšių buvo gal 14 (ok, kai kurios jų > jau legacy, bet vistiek kažkas dar naudoja/reportina kad naudoja). > Dažniausiai laivas turi dviejų rūšių kurą - vieną ECA zonai, kitą - > nonECA. ECA yra kelis kartus brangesnis, ten labai jau žiūri greičius, > sroves, vėjus etc kad tik būtų kuo mažesnės sąnaudos. > > iš kitos pusės, būtų smagu pamatyt palyginimą kiek teršalų būtų išmetama > tą patį krovinio kiekį gabenant traukiniais/sunkvežimiais. Ir kiek tai > kainuotų. Pagal tyrimus tokiam hamburge (kuris kaip zinia turi nemaza uosta) didziausias visu tu NOX saltinis yra antzeminis transportas, uostas su visais tais monstrais ispucia perpus maziau. Btw, buvo ce per telika laida apie kruizus. Tai zurnaliugos slapta pasiplaukiojo su oro analizatoriais ir primatavo, kad ant denio nemazai vietu tarsa kaip ziauriausiose didmiesciu sankryzose. O runkelei ten prie baseinu voliojasi, tenisa zaidzia ir pan :)