Teoretikasble. Nusišneki juodai. 1. Auto padanga pripučiama stovinčiam. 2. Su tokiu kompresoriuku aš kelis kartus pripūčiau 3,5 bar milžiniškam ratui. 3. Su degalinių kompresorium 3,5 bar nepripūsi, nes daugumos kompresoriai duoda / nureguliuoti 3 bar. 4. Mano rodytas kompresorius duoda iki 10 bar. 5. Jei sunku suprast, visai nemaigyk apie padangų pripūtimą. 6. Jei dar nedaėjo, pasiimi 1000 €, atvažiuoji ir aš tau parodau kaip pripučiama į bet kokią padangą. On 6/28/2018 17:29, Kurmis wrote: > tiem kurie apie fizika tik per radija girdejo, tai pasakyt negaliu nieko. > tiesiog kompresorius kuris neskirtas daznai pusti nepajegus pasiekti > aukstesni slegi taip lengvai kaip normaliam kompresoriui. ypac kai > padanga apkrauta automobilio svoriu. tu zailiniu birbyniu tikslas > kazkiek oro pripusti, bet ne kasdien pripusti virs dvieju atmosferu. > jei sunku suprasti apie ka kalbu, tai pamirskit mano rasliava, nes jum > tik knopkes maigyt sekas. > K > > 2018-06-27 19:26, 70005 rašė: >> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message >> news:pgu64u$2s3$1@trimpas.omnitel.net... >>> pagal tai kaip daznai genda, gal su instrukcijos skaitymu bus bedu? >>> neretai atrandamas negirdetas punktas apie puciamo rato pakelima. >> >> Aha, negirdėtas. Daug matei Statoile pučiančių pakeltus ratus? >> Kažkaip šiuolaikinių mašinų instrukcijose - ar tų pačių kompresoriukų >> - apie pakėlimą irgi nieko neužsimena. >> >