Gali būti, kad pripūtus pakeltą padangą iki 2.0 bar ir tada nuleidus mašiną padangoje pasidaro 2.1 bar. Gal ir ne, nebandžiau :-) Šiaip tai tie kompresoriai nėra skirti profesionaliam naudojimui, pavyzdžiui kasdien pripūsti po 5 nuleistas padangas. Todėl ir negyvena ilgai. On 2018.06.28 17:45, Zhiniukas wrote: > Jei kompresorius nepajėgus pripūsti dviejų barų, tai jis neįpūs dviejų > barų. Nesvarbu ar ratas pakeltas, ar ne. > > Kurmis <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: >> tiem kurie apie fizika tik per radija girdejo, tai pasakyt negaliu nieko. >> tiesiog kompresorius kuris neskirtas daznai pusti nepajegus pasiekti >> aukstesni slegi taip lengvai kaip normaliam kompresoriui. ypac kai >> padanga apkrauta automobilio svoriu. tu zailiniu birbyniu tikslas >> kazkiek oro pripusti, bet ne kasdien pripusti virs dvieju atmosferu. >> jei sunku suprasti apie ka kalbu, tai pamirskit mano rasliava, nes jum >> tik knopkes maigyt sekas. >> K >> >> 2018-06-27 19:26, 70005 rašė: >>> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message >>> news:pgu64u$2s3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pagal tai kaip daznai genda, gal su instrukcijos skaitymu bus bedu? >>>> neretai atrandamas negirdetas punktas apie puciamo rato pakelima. >>> Aha, negirdėtas. Daug matei Statoile pučiančių pakeltus ratus? >>> Kažkaip šiuolaikinių mašinų instrukcijose - ar tų pačių kompresoriukų - >>> apie pakėlimą irgi nieko neužsimena. >>> >> > >