Jei ir pasidaro, tai koks skirtumas? Juk padangoje slegis matuojamas automobiliui stovint visais ratais ant zemes. "Bomanz" <bomanz@kazkur.taj> wrote in message news:ph4ju4$l3k$1@trimpas.omnitel.net... > Gali buti, kad priputus pakelta padanga iki 2.0 bar ir tada nuleidus > masina padangoje pasidaro 2.1 bar. Gal ir ne, nebandziau :-) > > Siaip tai tie kompresoriai nera skirti profesionaliam naudojimui, > pavyzdziui kasdien pripusti po 5 nuleistas padangas. Todel ir negyvena > ilgai. > > On 2018.06.28 17:45, Zhiniukas wrote: >> Jei kompresorius nepajegus pripusti dvieju baru, tai jis neipus dvieju >> baru. Nesvarbu ar ratas pakeltas, ar ne. >> >> Kurmis <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: >>> tiem kurie apie fizika tik per radija girdejo, tai pasakyt negaliu >>> nieko. >>> tiesiog kompresorius kuris neskirtas daznai pusti nepajegus pasiekti >>> aukstesni slegi taip lengvai kaip normaliam kompresoriui. ypac kai >>> padanga apkrauta automobilio svoriu. tu zailiniu birbyniu tikslas >>> kazkiek oro pripusti, bet ne kasdien pripusti virs dvieju atmosferu. >>> jei sunku suprasti apie ka kalbu, tai pamirskit mano rasliava, nes jum >>> tik knopkes maigyt sekas. >>> K >>> >>> 2018-06-27 19:26, 70005 rase: >>>> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message >>>> news:pgu64u$2s3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> pagal tai kaip daznai genda, gal su instrukcijos skaitymu bus bedu? >>>>> neretai atrandamas negirdetas punktas apie puciamo rato pakelima. >>>> Aha, negirdetas. Daug matei Statoile pucianciu pakeltus ratus? >>>> Kazkaip siuolaikiniu masinu instrukcijose - ar tu paciu kompresoriuku - >>>> apie pakelima irgi nieko neuzsimena. >>>> >>> >> >> >