> blet feniksai - tie 400 ir 200 kostmose nx. > > t8, jei ne tie 240 nm is elektros - bbs isvis butu. > > kai bnv 525e, 2.7l 1983 pagaminimo 240 turejo prie 3400rpm > > ir tai pries DVIDESIMT DEVYNIS metus, feniksai. ar bentjau gimes buvai? pataisysiu, pries 35 metus. gimes buvau, bet galiu garantuot, kad tada nebuvo aktualu. ps ir nm parasiau is lempos, mazdaug su ne paciu silpniausiu vw lygindamas https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S90 paprasciausias t4 benzas: 190ps ir 350nm d4 dyzlius: 190ps ir 400nm ar baisingai suklydau????!!!! 240Nm prie 3400 siuolaikiniu supratimu yra mazdaug "reikia smaugt, kad vaziuotu" viskas issisprendzia adekvacia pavaru deze ir torku prie zemu, tada galima ir su tais 150+ ag gyvent, ne viskas matuojasi peak skaiciais. kalbu tik apie at dezes, machanika nebeaktualu. 150Ag 1.5t sedanui yra mazdaug 200-220 top speed, pasakyk, kad neuztenka? dar, prisimenu, kaip vaziavau per viena diena 2 skirtingom auto su praktiskai vienodais svoriu, ag ir nm auto: auris 1.4 ir 316i. tai bl jeigu pas bmw arkliai, tai pas tojota ne tai kad poniai, bet turbut perkare shunys. bbz, gal ir pas volva tie arkliai kito dydzio.