ai - davai geriam alu toliau, nes as apie miltus, o tu apie tiltus... On 7/20/2018 22:11, fenix wrote: > 2018.07.20 23:04, tranzoo rašė: >> On 7/20/2018 21:53, fenix wrote: >>> viskas issisprendzia adekvacia pavaru deze ir torku prie zemu, tada >>> galima ir su tais 150+ ag gyvent, ne viskas matuojasi peak skaiciais. >>> kalbu tik apie at dezes, machanika nebeaktualu. >>> 150Ag 1.5t sedanui yra mazdaug 200-220 top speed, pasakyk, kad neuztenka? >> >> niekas neissisprendzia. ir baigiasi viskas palei 100kkm. stumokliai vos >> ne kaip lekste.... dezes is folgos, nes jei idesi daugiau gramu - >> nepavez ir nerodys dyno stendas... > > tai o tu tikras, kad jeigu kazkoks gamintojas isleistu normaly aspirated > engine ediziona, tai ten jau metalo daugiau butu??? nesitiki. va, mazdu > yra 2.5, bet bbz ar 500kkm laikys jos. problemos ne tame, o centu > rinkime ant kiekvieno komponento, nes jeigu busi brangesnis - visi pirks > kia, huydai, sangiong, nes 1000eur pigiau!!! > >>> dar, prisimenu, kaip vaziavau per viena diena 2 skirtingom auto su >>> praktiskai vienodais svoriu, ag ir nm auto: auris 1.4 ir 316i. tai bl >>> jeigu pas bmw arkliai, tai pas tojota ne tai kad poniai, bet turbut >>> perkare shunys. bbz, gal ir pas volva tie arkliai kito dydzio. >> >> o as apie ka. gal jau suprasi, kad iaponai niekada nieko gero >> nepagamins, nes tai priestarauja ju pasauleziurai. >> > > lexusai puse bb. ne patys naujausi dar ir grazus. apie hondas esu > pasisakes, infiniciai irgi grazus, bet net viduj nesu sedejes. >