2018.07.20 23:04, tranzoo rašė: > On 7/20/2018 21:53, fenix wrote: >> viskas issisprendzia adekvacia pavaru deze ir torku prie zemu, tada >> galima ir su tais 150+ ag gyvent, ne viskas matuojasi peak skaiciais. >> kalbu tik apie at dezes, machanika nebeaktualu. >> 150Ag 1.5t sedanui yra mazdaug 200-220 top speed, pasakyk, kad neuztenka? > > niekas neissisprendzia. ir baigiasi viskas palei 100kkm. stumokliai vos > ne kaip lekste.... dezes is folgos, nes jei idesi daugiau gramu - > nepavez ir nerodys dyno stendas... tai o tu tikras, kad jeigu kazkoks gamintojas isleistu normaly aspirated engine ediziona, tai ten jau metalo daugiau butu??? nesitiki. va, mazdu yra 2.5, bet bbz ar 500kkm laikys jos. problemos ne tame, o centu rinkime ant kiekvieno komponento, nes jeigu busi brangesnis - visi pirks kia, huydai, sangiong, nes 1000eur pigiau!!! >> dar, prisimenu, kaip vaziavau per viena diena 2 skirtingom auto su >> praktiskai vienodais svoriu, ag ir nm auto: auris 1.4 ir 316i. tai bl >> jeigu pas bmw arkliai, tai pas tojota ne tai kad poniai, bet turbut >> perkare shunys. bbz, gal ir pas volva tie arkliai kito dydzio. > > o as apie ka. gal jau suprasi, kad iaponai niekada nieko gero > nepagamins, nes tai priestarauja ju pasauleziurai. > lexusai puse bb. ne patys naujausi dar ir grazus. apie hondas esu pasisakes, infiniciai irgi grazus, bet net viduj nesu sedejes.