Ir uzdraust kairi posuki i Rudens gatve. Arba pastatyt sviesofora ir neliktu problemos. Nemencines plente ivazavus i Vilniu visas srautas mindavo tuos pacius 80-90, px kad miestas. Pastate Maxima ir sviesofora prie jos - baiges skraidymai ir kamsciu kazkaip nera. O kur tik prismaigste 50 zenklu - px, ir dabar skraido pro juos kaip nieko nebuve. 2018.08.20 16:45, cD-r0m rašė: > Tokioj vietoj man logiškiau būtų buve ženklą kokių 70 bent įkalt ir > tvorą panaudot atitinkamai, o perėją kelt į tinkamesnę vietą. > Visa batoro gatvė nors yra 4 eilės ir skiriamoji, suplanuota taip, lyg > būtų kokia antakalnio g. > > On 2018.08.20 16:35, Nevkurse wrote: >> Nu tai prisiprase vairuotojai patys, nes maziau 90 ten nelabai kas >> vaziuodavo, px tas 50 ribojimas buvo. Man daugiau logikos butu buve >> pastatyt sviesofora, nes sukanciu i kaire dafiga + pereja, bet padare >> pigEu ipisdami kalnelius :/ >> >> 2018.08.20 16:09, eSSas rašė: >>> Nevkurse <nevkurse@mail.com> wrote: >>>> Speju, kad kalba vistik apie Batoro gatve, nes Polocko prasideda ties >>>> ziedu ir baigiasi uzupyje? >>> >>> Taip, sorry uz klaidinima. >>> >>> Polocko labirintui papildomu greicio letinimo priemoniu nereikia, ten >>> by tik pravaziuot is viso >>> >>> S. >>>