Nes ismeigtas 50 zenklas, kuris visiem px. Jauciu ir ten ipis kalniukus, nes greiciau ir pigiau uz sviesofora. 2018.08.20 21:46, eSSas rašė: > On 20/08/2018 16:59, Nevkurse wrote: >> Ir uzdraust kairi posuki i Rudens gatve. Arba pastatyt sviesofora ir >> neliktu problemos. Nemencines plente ivazavus i Vilniu visas srautas >> mindavo tuos pacius 80-90, px kad miestas. Pastate Maxima ir >> sviesofora prie jos - baiges skraidymai ir kamsciu kazkaip nera. O kur >> tik prismaigste 50 zenklu - px, ir dabar skraido pro juos kaip nieko >> nebuve. > > O pro Norfą tolėliau skraido ir toliau ;-) > > S. > > >> >> 2018.08.20 16:45, cD-r0m rašė: >>> Tokioj vietoj man logiškiau būtų buve ženklą kokių 70 bent įkalt ir >>> tvorą panaudot atitinkamai, o perėją kelt į tinkamesnę vietą. >>> Visa batoro gatvė nors yra 4 eilės ir skiriamoji, suplanuota taip, >>> lyg būtų kokia antakalnio g. >>> >>> On 2018.08.20 16:35, Nevkurse wrote: >>>> Nu tai prisiprase vairuotojai patys, nes maziau 90 ten nelabai kas >>>> vaziuodavo, px tas 50 ribojimas buvo. Man daugiau logikos butu buve >>>> pastatyt sviesofora, nes sukanciu i kaire dafiga + pereja, bet padare >>>> pigEu ipisdami kalnelius :/ >>>> >>>> 2018.08.20 16:09, eSSas rašė: >>>>> Nevkurse <nevkurse@mail.com> wrote: >>>>>> Speju, kad kalba vistik apie Batoro gatve, nes Polocko prasideda ties >>>>>> ziedu ir baigiasi uzupyje? >>>>> >>>>> Taip, sorry uz klaidinima. >>>>> >>>>> Polocko labirintui papildomu greicio letinimo priemoniu nereikia, ten >>>>> by tik pravaziuot is viso >>>>> >>>>> S. >>>>> >