On 20/08/2018 16:59, Nevkurse wrote: > Ir uzdraust kairi posuki i Rudens gatve. Arba pastatyt sviesofora ir > neliktu problemos. Nemencines plente ivazavus i Vilniu visas srautas > mindavo tuos pacius 80-90, px kad miestas. Pastate Maxima ir sviesofora > prie jos - baiges skraidymai ir kamsciu kazkaip nera. O kur tik > prismaigste 50 zenklu - px, ir dabar skraido pro juos kaip nieko nebuve. O pro Norfą tolėliau skraido ir toliau ;-) S. > > 2018.08.20 16:45, cD-r0m rašė: >> Tokioj vietoj man logiškiau būtų buve ženklą kokių 70 bent įkalt ir >> tvorą panaudot atitinkamai, o perėją kelt į tinkamesnę vietą. >> Visa batoro gatvė nors yra 4 eilės ir skiriamoji, suplanuota taip, lyg >> būtų kokia antakalnio g. >> >> On 2018.08.20 16:35, Nevkurse wrote: >>> Nu tai prisiprase vairuotojai patys, nes maziau 90 ten nelabai kas >>> vaziuodavo, px tas 50 ribojimas buvo. Man daugiau logikos butu buve >>> pastatyt sviesofora, nes sukanciu i kaire dafiga + pereja, bet padare >>> pigEu ipisdami kalnelius :/ >>> >>> 2018.08.20 16:09, eSSas rašė: >>>> Nevkurse <nevkurse@mail.com> wrote: >>>>> Speju, kad kalba vistik apie Batoro gatve, nes Polocko prasideda ties >>>>> ziedu ir baigiasi uzupyje? >>>> >>>> Taip, sorry uz klaidinima. >>>> >>>> Polocko labirintui papildomu greicio letinimo priemoniu nereikia, ten >>>> by tik pravaziuot is viso >>>> >>>> S. >>>>