Kad ir 10km/h, bet jei jau viršytas greitis 10-49km/h, kur baudos iš esmės yra piniginės ir teisių nereikia galima ir automatizuot. "Viršijote greitį 25km/h, jei sutinkate - prašom susimokėt čia + QR kodas nuskanavimui su ROIK tiesiai į mokėjimo puslapį. Nesutinkate - pildykit kas vairavo, lauksim mėnulio G šia data". Dabar irgi sistema panaši, skirtumas tik kad ateini į mėnulio g. ir papildomai pasakai " Laba diena, prašau dokumentas. Taip aš. Taip gailiuosi. Gražios dienos Jums." pakeliui iki mašinos telefone susimoki ir važiuoji toliau. Gal ne 90%, bet bent 50% susimokės tuos 10-30€ net negalvodami.. Ir viršyt noras praeis visai ne dėl baudos dydžio, o dėl to, kad gaus mokėt stabiliai, kiekvieną kartą ir sekančią savaitę. Net latviai ir tie sugebėjo atsiųsti 12€ mokestį.. Jis manęs laukė pašto dėžėj grįžus iš Latvijos. Kas ten jau viršijo 40-50+ gal ir turi realiai reikalą ieškot don pedrų. Kažkaip nelabai net kyla noras ten su jais ginčytis, o ir nuotraukoj kartais akivaizdu kas vairuoja. Ar pareigūnas irgi turi apsimest, kad nemato rožinio dramblio? Aš tai nemanau, kad tai tiesiogiai susiję su kažkokiais seimūnų vaikais. Manau, kad tiesiog daug kas greiti viršiją vienur ar kitur. Ir daug tų žmonių sėdi aplink sprendimą automatizuoti viską. Ir atitinkamai daug žmonių turi paprasto darbo dėl to. Čia gaunasi beveik kaip tabelius suvedinėjantis darbuotojas mėgstantis vėluot į darbą pats savo iniciatyva siūlytų laiko apskaitos sistemą (kartu ir uždarydamas kelią vėluot, ir apskritai paversdamas savo darbo vietą nebereikalingą). On 2018.09.10 20:22, etikmat wrote: >> https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX:32000L0007 >> >> 2.3.7 punktas. Zinau tik sita. > > atviarai pasakysiu tingiu gilintis. as asmeniskai maciau gamintojo > automobilio techninius duomenis, ir juose buvo paklaida +-10% neturiu > priezasties netiketi gamintoju. > > kita vertus, kodel tiek daug energijos laiko, ir pinigu skiriama siai 0 > tolerancijos idejai? kai nustato leistina greiti, tai "darykim 10 km/h > maziau, vistiek visi iki tiek virsija" (oficialaus komisaro zodziai per > LRT). o bet taciau, ar virsijimas 10 km/h greiti yra bent apciuopamios > dalies avariju priezastis? isvis idomu koks butu 10-ukas avariju > priezasciu pagal kieki. nes dabar tai tik populizmas. toks pat, kaip 0 > tolerancijos promiliu. ar yra apciuopiama dalis avariju del 0.1-0.3 > promiliu girtumo?