Aš supratau, kad būtent dėl skaičiavimo metodikos ietys laužomos. O dėl paklaidos - manau, kad ji gaunasi didesnė, nei buvo projektinėje užduoty. Tiesiog Fima sutaupė ant įrangos ir bandė tai kompensuoti infos apdirbimo algoritmais. wrote in message news:pnfm7u$g8q$1@trimpas.omnitel.net... 2018-09-14 09:49, Doxlas rašė: > O kad ta pati kompanija ruošia metodiką ir paskui tą metodiką > sertifikuoja - ar tai normalu? Aš galvojau, kad sertifikuoja prietaisus, o ne metodiką... > Kiek aš supratau iš spaudoje buvusių straipsnių - pagrindinė problema, > kad nėra fiksuotų ruožo starto ir finišo linijų. O OCR suveikia 20 metrų > intervale, ir nuo tada fiksuojamas konkretaus automobilio laikas. Todėl > ir paklaidos. Visuose prietaisuose yra paklaidos? Tame tarpe ir įprastiniuose radaruose. Kame čia konkreti problema?