nutaigisakiaukad mazda zajabys cia. kiek dar kankinsites? On 9/15/2018 19:06, Dainiushas wrote: > kokios sąnaudos ir taršos? nuo pusantralitrinio t-rock'o skiriasi > paklaidos ribose. ir turi dvilitrį atmosferiką su hidrauliniu automatu > vietoj turbininės mažalitražkės su DSG. Skaitau neįtikėtinas proveržis > iš Mazdos pusės. Ir tik susimildamas nepasakok kaip gerai double > clutch'as. Matytas, ne vienas, ne vieno gamintojo, senas banalus > šešebėgis Aisin'as po jų atrodo kaip stebuklas. > > On 9/15/2018 7:54 PM, tranzoo wrote: >> On 9/15/2018 16:06, Dainiushas wrote: >>> nu tai nelygu kriterija, bile kas gali būt huinia nes yra geriau :) >> >> tutaigi parasiau, kad sitam kontekste. >> >>> bet mazda bent jau fainai. ir mechaniškai daugiau mažiau oldskūlinė >>> ką laikyčiau privalumu >> >> kad pataisyt vistiek bilekas negales. kaio ir kebulo, beje. >> o kuro sanaudos ir tarsa... nu nx. > > p.s. hidraulinis automatas yra tokspat atstojus, kaip ir oru ausinamas variklis. ir nieks nepakeis mano nuomones. p.p.s. mazalitrazke ryjanti 8 litrus 100 km - eina nx. geriau vazinesiu senu b ar c segmentu. ypac kai litras kainuoja 1.6 eur