T-Roc'ui 5.4 On 9/17/2018 6:39 PM, RaR wrote: > Golfui vidutines turbūt kokius 5.0 deklaruoja. > > On 9/17/2018 10:46 AM, nekas wrote: >> Na, su tuo realiai tai per daug priklauso nuo to kaip, kada ir kur >> vaziuojama... >> >> 30% Vilnius be dideliu kamsciu >> 70% uzmiestis su 90km/h ribojimais >> Rezultatas apie 6.5l >> >> Palyginau tycia sprintmonitor 2.0 120PS CX-3 ir 1.4TSI Golf'a >> automatus - tai rezultata rodo identiska ~7 litrai. >> >> Deklaruojama jei neklystu Golf 5.9, Mazda 6.1. Bet kuriuo atveju to 2 >> litru atmosferiko tikrai nereikia bijot del kuro sanaudu. >> >> On 2018-09-17 10:13 AM, Dainiushas wrote: >>> ir kiek realiai gaunasi? >>> >>> 2018.09.17 10:11, nekas rašė: >>>> CX-3 2l benzas vartojama jau pora metu - viskas dziugina, tame tarpe >>>> ir realios kuro sanaudos. Kazkur internetuose skaiciau pasakas, kad >>>> Mazdai su savo atmosferiniais benzinais neimanoma taip atitiuninti >>>> variklio butent testams, todel testai vs realybe pas juos zymiai >>>> artimiau vienas kitam, lyginant su visokiais 1 litro turbavykais, >>>> kuriuos tik testams ir gamina. Automatas irgi smagiai veikia. >>>> >>>> >>>> On 2018-09-15 8:06 PM, Dainiushas wrote: >>>>> kokios sąnaudos ir taršos? nuo pusantralitrinio t-rock'o skiriasi >>>>> paklaidos ribose. ir turi dvilitrį atmosferiką su hidrauliniu >>>>> automatu vietoj turbininės mažalitražkės su DSG. Skaitau >>>>> neįtikėtinas proveržis iš Mazdos pusės. Ir tik susimildamas >>>>> nepasakok kaip gerai double clutch'as. Matytas, ne vienas, ne vieno >>>>> gamintojo, senas banalus šešebėgis Aisin'as po jų atrodo kaip >>>>> stebuklas. >>>>> >>>>> On 9/15/2018 7:54 PM, tranzoo wrote: >>>>>> On 9/15/2018 16:06, Dainiushas wrote: >>>>>>> nu tai nelygu kriterija, bile kas gali būt huinia nes yra geriau :) >>>>>> >>>>>> tutaigi parasiau, kad sitam kontekste. >>>>>> >>>>>>> bet mazda bent jau fainai. ir mechaniškai daugiau mažiau >>>>>>> oldskūlinė ką laikyčiau privalumu >>>>>> >>>>>> kad pataisyt vistiek bilekas negales. kaio ir kebulo, beje. >>>>>> o kuro sanaudos ir tarsa... nu nx. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >