ok. hidraulinis vairo stiprintuvas. tai yra krumpliastiebine pavara. vairas sukioja dantrati, paprastai hipoidini, kuris judina krumpliastiebi i viena ar kita puses. tas dantratis valdo hidraulinio skyscio nukreipimo voztuvus. sistema veikia torsiono principu - suki i desine - atsidaro vienas, suki i kaire - kitas. ramybes busenoj skystis i vairo kolonele nepaduodamas. pars krumpliastiebis yra hirdrauliniame cilindre, ir, atitinkamai nukreipus hidraulini skisti jis juda i viena ar kita puse. ivores laiko krumpliastiebi ir vairo dantrati. guoliai tik centravimui. hidraulika laiko rieboksliai, kurie irgi buna atskiruose ivorese. vairo traukes jungiasi per rutulinius sujungimus gedimai, neskaitant hidraulinio slegio siurbio gedimu ir svetimkuniu pakliuvimo: 1. skyscio prasisunkimai. laukan ar vidui, ar valdymo mechanizme. skystis neatlieka savo darbo, nesukeliamas slegis, nutekejimai. vaira sunku sukioti. sistema nekliba 2. mechaniniai issidevejimai. paprastai tarp dantracio ir krumpliastiebio. dantys isdyla, atsiranda tarpai tarp ju. isdyla ivores laikancios krumpliastiebi isdyla rutuliniai sujungimai. atsiranda klibejimai isdyla ivores valdymo mechanizme. reikiamai nebeskirstomas skystis. isdyla rieboksliai stumokliuose nebesukeliamas reikiamas slegis. On 2/15/2019 08:10, svyt wrote: > Pacioj vairo kolonelej hidraulikos nera. Hidraulika pries, ir su > liuftu nesusijusi. > >