Bet tai tie isdilimai nuo naudojimo is esmes, ne? Tai skyscio keitimas gal nelabai ten ka atitolins, jei masinai 15m.? "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> parašė naujienų news:q46bv3$u3d$1@trimpas.omnitel.net... > ok. hidraulinis vairo stiprintuvas. > > tai yra krumpliastiebine pavara. vairas sukioja dantrati, paprastai > hipoidini, kuris judina krumpliastiebi i viena ar kita puses. tas > dantratis valdo hidraulinio skyscio nukreipimo voztuvus. sistema veikia > torsiono principu - suki i desine - atsidaro vienas, suki i kaire - kitas. > ramybes busenoj skystis i vairo kolonele nepaduodamas. > > pars krumpliastiebis yra hirdrauliniame cilindre, ir, atitinkamai > nukreipus hidraulini skisti jis juda i viena ar kita puse. > > ivores laiko krumpliastiebi ir vairo dantrati. guoliai tik centravimui. > hidraulika laiko rieboksliai, kurie irgi buna atskiruose ivorese. > > vairo traukes jungiasi per rutulinius sujungimus > > gedimai, neskaitant hidraulinio slegio siurbio gedimu ir svetimkuniu > pakliuvimo: > 1. skyscio prasisunkimai. > laukan ar vidui, ar valdymo mechanizme. skystis neatlieka savo darbo, > nesukeliamas slegis, nutekejimai. > > vaira sunku sukioti. sistema nekliba > > 2. mechaniniai issidevejimai. > paprastai tarp dantracio ir krumpliastiebio. dantys isdyla, atsiranda > tarpai tarp ju. > isdyla ivores laikancios krumpliastiebi > isdyla rutuliniai sujungimai. > > atsiranda klibejimai > > isdyla ivores valdymo mechanizme. > reikiamai nebeskirstomas skystis. > isdyla rieboksliai stumokliuose > nebesukeliamas reikiamas slegis. > > > > > On 2/15/2019 08:10, svyt wrote: >> Pacioj vairo kolonelej hidraulikos nera. Hidraulika pries, ir su >> liuftu nesusijusi. >>