tai pohui tas skystis, ne ta vieta gi sugenda. Passat'as 550kkm nuvažiavo tuo pačiu. On 2/15/2019 6:23 PM, ventiliatorius wrote: > Bet tai tie isdilimai nuo naudojimo is esmes, ne? Tai skyscio keitimas > gal nelabai ten ka atitolins, jei masinai 15m.? > "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> parašė naujienų > news:q46bv3$u3d$1@trimpas.omnitel.net... >> ok. hidraulinis vairo stiprintuvas. >> >> tai yra krumpliastiebine pavara. vairas sukioja dantrati, paprastai >> hipoidini, kuris judina krumpliastiebi i viena ar kita puses. tas >> dantratis valdo hidraulinio skyscio nukreipimo voztuvus. sistema >> veikia torsiono principu - suki i desine - atsidaro vienas, suki i >> kaire - kitas. ramybes busenoj skystis i vairo kolonele nepaduodamas. >> >> pars krumpliastiebis yra hirdrauliniame cilindre, ir, atitinkamai >> nukreipus hidraulini skisti jis juda i viena ar kita puse. >> >> ivores laiko krumpliastiebi ir vairo dantrati. guoliai tik >> centravimui. hidraulika laiko rieboksliai, kurie irgi buna atskiruose >> ivorese. >> >> vairo traukes jungiasi per rutulinius sujungimus >> >> gedimai, neskaitant hidraulinio slegio siurbio gedimu ir svetimkuniu >> pakliuvimo: >> 1. skyscio prasisunkimai. >> laukan ar vidui, ar valdymo mechanizme. skystis neatlieka savo darbo, >> nesukeliamas slegis, nutekejimai. >> >> vaira sunku sukioti. sistema nekliba >> >> 2. mechaniniai issidevejimai. >> paprastai tarp dantracio ir krumpliastiebio. dantys isdyla, atsiranda >> tarpai tarp ju. >> isdyla ivores laikancios krumpliastiebi >> isdyla rutuliniai sujungimai. >> >> atsiranda klibejimai >> >> isdyla ivores valdymo mechanizme. >> reikiamai nebeskirstomas skystis. >> isdyla rieboksliai stumokliuose >> nebesukeliamas reikiamas slegis. >> >> >> >> >> On 2/15/2019 08:10, svyt wrote: >>> Pacioj vairo kolonelej hidraulikos nera. Hidraulika pries, ir su >>> liuftu nesusijusi. >>>