> prashau: > -patikimesnis, kaip istorija parode > > kuri istorija? mano aplinkos istorija rodo, kad korijieciai patikimesni > ir as ziuriu apskritai imant ir dyzelius ir benzus, o ne kazkoki viena > konkretu modeli ir dar su konkretesniu varikliu. ok, sita grupsas tegu komentuoja. susilaikau nuo komentaru > -geresnis resale value, irgi, kaip istorija parode > > jei ziuresi tik lietuvoje, tai grojant ant lt tradiciju, gal dar ir > tojota gausis brangiau, bet jei pasivartysi autopliusa ir pan, aukstos > kainos devetu koreicu. ok, sita irgi isgirdau, irgi nuo tolesniu komentaru susilaikau > -didesne antrines rinkos paklausa > > velgi, grojant tik lt konservatyvumo tradicijomis, kas labai skubiai > keiciasi bent per pastaruosius du metus. uhu!!! hipsteriai siaubia hyidaju salonus!!! > -ekonomiskesnis (benz atmosferikas 1.6 auris ts, vs 1.4 i30sw) > nu cia tai jau prasau vstudiju irodymus, nes bb ka su kuo lygini, kuriu > metu ir kokie tiksliai varikliai. nauji. list price ir list duomenys, atsiversk kainininkus ir pamatysi. tik faktai, istorianiai faktai ir skaiciai > -daugiau kw, daugiau Nm (tos pacios auto) > 1.6 daugiau kw ir nm uz 1.4?:)))) jei atmosferika turi uomenyje, tai > paciam su logika ok viskas? o jei paimsim 1.4 turbo su 140ag, ka toyota > turi pasiulyti pries? na, jeigu vienas gamintojas gamina turbobenzus ir turbodyzelius, o kitas hibridus - nelygintina. lyginu ta pacia technologija, tuos pacius paprastuosius siknavezhius. galima lyginti kitus japonus, as pirma pasitaikiusi modeli palyginau. ziurejau is pradziu i corolla, bet i30 nera sedano, tai sazininga butu lyginti toki pat kebula > -didesnis atstovu, autorizuotu servisu, tinklas > neteko susidurti, kad kurnors iskiltu problema remontuojant > eksplotacinius reikalus, taippogi garantiniais reikalais patikroms irgi > jokiu problemu. nemanai, kad ne visi gyvena vien vilniuj ir kaune, o ir konkurencija visada sveika > -daugiau neautorizutu servisu ir suprantanciu specialistu > taippogi, chebra kad ir visokius pagyvenusius santafe ir kita senesni > kur varo, ten tvarkingai supranta, jokio ten kostmoso. su toyotos > hibridais daugiau ten gryba pjaunanciu del elektros reikalu. o > legendines priosu bedos, kai kuriasi ir iskart gesta benzininis - tai > vapse, tik vytas normaliai sutvarko:d patyliu. > -daugiau atsarginiu detaliu pardaveju > pizdi, visi is ten pat ima visi ta pati uzsakyti gali, nesvarbu kokiam > auto, jei ne egzotika is uzu balos ar dar koks vienetinis egzempliorius. kuo toliau - tuo graziau... susipisusio valytuvu variklio lauksi is uzu balos??? taxu vazinesi? > cia pradziai, nei vieno subjektyvaus dalyko nepasakiau apie ten kazka > kad kazkoks mygtukas ne ta spalva sviecia ar sedyne shiknos formos > neatitinka. dyzeliu, hibridu, turbobenzu nelyginam, imam paprasta benza > atmosferika. > > tiesa, list price visisikai vienoda, 30EUR skirtumas. net neabejoju, kad > "dabar, grynais" gautum nuolaidas tiek pas viena, tiek pas kita. > > Taigi, kuo korejietis geriau uz japona? sarashas tuscias. bus argumentu?