"fenix" wrote in message news:q4gvpc$m44$1@trimpas.omnitel.net... > prashau: > -patikimesnis, kaip istorija parode > > kuri istorija? mano aplinkos istorija rodo, kad korijieciai patikimesni > ir as ziuriu apskritai imant ir dyzelius ir benzus, o ne kazkoki viena > konkretu modeli ir dar su konkretesniu varikliu. ok, sita grupsas tegu komentuoja. susilaikau nuo komentaru na davai, tegu pakomentuoja:D > -geresnis resale value, irgi, kaip istorija parode > > jei ziuresi tik lietuvoje, tai grojant ant lt tradiciju, gal dar ir > tojota gausis brangiau, bet jei pasivartysi autopliusa ir pan, aukstos > kainos devetu koreicu. ok, sita irgi isgirdau, irgi nuo tolesniu komentaru susilaikau nu tai pakomentuok, pakomentuok jei jau taip, susilaikyt gi nesveika:D > -didesne antrines rinkos paklausa > > velgi, grojant tik lt konservatyvumo tradicijomis, kas labai skubiai > keiciasi bent per pastaruosius du metus. uhu!!! hipsteriai siaubia hyidaju salonus!!! tavo rasliava buvo > -didesne antrines rinkos paklausa prie ko cia salonai jau dabar?:) o ir is salonu lizingines visokios iseina kaip daina tamstai zinot... > -ekonomiskesnis (benz atmosferikas 1.6 auris ts, vs 1.4 i30sw) > nu cia tai jau prasau vstudiju irodymus, nes bb ka su kuo lygini, kuriu > metu ir kokie tiksliai varikliai. nauji. list price ir list duomenys, atsiversk kainininkus ir pamatysi. tik faktai, istorianiai faktai ir skaiciai vaziavai, skaiciavai, ar tik is popieruko skaitai ka ima toyota. tai gal nori pasiskaityti hibridu sanaudas ir pasivazineti hibridu? ir paziuret, ar bent +30% prie popieriniu deklaraciju sutilpsi? bb gali det ant giljotinos, pasikalbek su hibridais vazinejanciu, tau papasakos kaip ekonomiska. o nekalbu apie toyotos atmosferikus, kurie siaip jau gali tureti lygegreciai daugiau kw ir nm, bet nevalos visiski. ir taip jau nuo neatmenamu laiku, xz ka ten toyota prisukusi turi, bet atmosferikai ten mirtis. nei zemom nei aukstom apsukom nevalina. prisiminus atmosferika avensi 1.8, tai net krato. kaip ir minejau, jei ka is toyotos galima naudot, tai tik hibridus, bet neturint fantaziju, kad vaziuosi taip, kaip popierukas rodo, nes taip vaziuoti ten uz kelis litrus - neimanoma niekaip. > -daugiau kw, daugiau Nm (tos pacios auto) > 1.6 daugiau kw ir nm uz 1.4?:)))) jei atmosferika turi uomenyje, tai > paciam su logika ok viskas? o jei paimsim 1.4 turbo su 140ag, ka toyota > turi pasiulyti pries? na, jeigu vienas gamintojas gamina turbobenzus ir turbodyzelius, o kitas hibridus - nelygintina. lyginu ta pacia technologija, tuos pacius paprastuosius siknavezhius. galima lyginti kitus japonus, as pirma pasitaikiusi modeli palyginau. ziurejau is pradziu i corolla, bet i30 nera sedano, tai sazininga butu lyginti toki pat kebula vat jei jau lyginti kitus japonus, tai sutinku, kas liecia atmosferikus, honda, nissanas moka, tik jau ne toyota, bet siuo metu mes pizdelinam apie toyota... > -didesnis atstovu, autorizuotu servisu, tinklas > neteko susidurti, kad kurnors iskiltu problema remontuojant > eksplotacinius reikalus, taippogi garantiniais reikalais patikroms irgi > jokiu problemu. nemanai, kad ne visi gyvena vien vilniuj ir kaune, o ir konkurencija visada sveika tai nekalbu as ir apie tik didmiescius siaip jau. > -daugiau neautorizutu servisu ir suprantanciu specialistu > taippogi, chebra kad ir visokius pagyvenusius santafe ir kita senesni > kur varo, ten tvarkingai supranta, jokio ten kostmoso. su toyotos > hibridais daugiau ten gryba pjaunanciu del elektros reikalu. o > legendines priosu bedos, kai kuriasi ir iskart gesta benzininis - tai > vapse, tik vytas normaliai sutvarko:d patyliu. tai kad nera ka tylet, gali pasisakyt apie mano teigini, o jei nesusiduriai , tada gal ir ok patylet:) > -daugiau atsarginiu detaliu pardaveju > pizdi, visi is ten pat ima visi ta pati uzsakyti gali, nesvarbu kokiam > auto, jei ne egzotika is uzu balos ar dar koks vienetinis egzempliorius. kuo toliau - tuo graziau... susipisusio valytuvu variklio lauksi is uzu balos??? taxu vazinesi? blet tu skaityt moki? kalba_buvo_apie_egzotika_kas_liecia_dalis - visokie partemti neaiskus brendai ar vienetiniai auto is uz kazkur. tuo tarpo vulgarus korijietis, ar tai japonas, ar prancuzas ar vokietis, ant kiekvieno kampo nusipirksi tu detaliu. ne sssr laikai, prie ko cia valytuvu varikliukas. > cia pradziai, nei vieno subjektyvaus dalyko nepasakiau apie ten kazka > kad kazkoks mygtukas ne ta spalva sviecia ar sedyne shiknos formos > neatitinka. dyzeliu, hibridu, turbobenzu nelyginam, imam paprasta benza > atmosferika. > > tiesa, list price visisikai vienoda, 30EUR skirtumas. net neabejoju, kad > "dabar, grynais" gautum nuolaidas tiek pas viena, tiek pas kita. > > Taigi, kuo korejietis geriau uz japona? sarashas tuscias. bus argumentu? o ka tau rasyt? jei nelabai skaitai ankstesniu postu? as gi niekur neiskeliau korijieciu auksciau, as tik tau bandau yrodyti, kad apsoliuciai nera ko toyotos auksciau kelt, nes nei per viena punkta ji ir nera auksciau.