korejieti gali pirkt tik nevisprotis "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:q4h14i$no0$1@trimpas.omnitel.net... > > > "fenix" wrote in message news:q4gvpc$m44$1@trimpas.omnitel.net... > > >> prashau: >> -patikimesnis, kaip istorija parode >> >> kuri istorija? mano aplinkos istorija rodo, kad korijieciai patikimesni >> ir as ziuriu apskritai imant ir dyzelius ir benzus, o ne kazkoki viena >> konkretu modeli ir dar su konkretesniu varikliu. > > ok, sita grupsas tegu komentuoja. susilaikau nuo komentaru > > na davai, tegu pakomentuoja:D > >> -geresnis resale value, irgi, kaip istorija parode >> >> jei ziuresi tik lietuvoje, tai grojant ant lt tradiciju, gal dar ir >> tojota gausis brangiau, bet jei pasivartysi autopliusa ir pan, aukstos >> kainos devetu koreicu. > > ok, sita irgi isgirdau, irgi nuo tolesniu komentaru susilaikau > > nu tai pakomentuok, pakomentuok jei jau taip, susilaikyt gi nesveika:D > >> -didesne antrines rinkos paklausa >> >> velgi, grojant tik lt konservatyvumo tradicijomis, kas labai skubiai >> keiciasi bent per pastaruosius du metus. > > uhu!!! hipsteriai siaubia hyidaju salonus!!! > tavo rasliava buvo > -didesne antrines rinkos paklausa > prie ko cia salonai jau dabar?:) o ir is salonu lizingines visokios iseina > kaip daina tamstai zinot... > > > >> -ekonomiskesnis (benz atmosferikas 1.6 auris ts, vs 1.4 i30sw) >> nu cia tai jau prasau vstudiju irodymus, nes bb ka su kuo lygini, kuriu >> metu ir kokie tiksliai varikliai. > > nauji. list price ir list duomenys, atsiversk kainininkus ir pamatysi. > tik faktai, istorianiai faktai ir skaiciai > > vaziavai, skaiciavai, ar tik is popieruko skaitai ka ima toyota. tai gal > nori pasiskaityti hibridu sanaudas ir pasivazineti hibridu? ir paziuret, > ar bent +30% prie popieriniu deklaraciju sutilpsi? bb gali det ant > giljotinos, pasikalbek su hibridais vazinejanciu, tau papasakos kaip > ekonomiska. > o nekalbu apie toyotos atmosferikus, kurie siaip jau gali tureti > lygegreciai daugiau kw ir nm, bet nevalos visiski. ir taip jau nuo > neatmenamu laiku, xz ka ten toyota prisukusi turi, bet atmosferikai ten > mirtis. nei zemom nei aukstom apsukom nevalina. prisiminus atmosferika > avensi 1.8, tai net krato. kaip ir minejau, jei ka is toyotos galima > naudot, tai tik hibridus, bet neturint fantaziju, kad vaziuosi taip, kaip > popierukas rodo, nes taip vaziuoti ten uz kelis litrus - neimanoma > niekaip. > > >> -daugiau kw, daugiau Nm (tos pacios auto) >> 1.6 daugiau kw ir nm uz 1.4?:)))) jei atmosferika turi uomenyje, tai >> paciam su logika ok viskas? o jei paimsim 1.4 turbo su 140ag, ka toyota >> turi pasiulyti pries? > > na, jeigu vienas gamintojas gamina turbobenzus ir turbodyzelius, o kitas > hibridus - nelygintina. > lyginu ta pacia technologija, tuos pacius paprastuosius siknavezhius. > galima lyginti kitus japonus, as pirma pasitaikiusi modeli palyginau. > ziurejau is pradziu i corolla, bet i30 nera sedano, tai sazininga butu > lyginti toki pat kebula > vat jei jau lyginti kitus japonus, tai sutinku, kas liecia atmosferikus, > honda, nissanas moka, tik jau ne toyota, bet siuo metu mes pizdelinam apie > toyota... > > >> -didesnis atstovu, autorizuotu servisu, tinklas >> neteko susidurti, kad kurnors iskiltu problema remontuojant >> eksplotacinius reikalus, taippogi garantiniais reikalais patikroms irgi >> jokiu problemu. > > nemanai, kad ne visi gyvena vien vilniuj ir kaune, o ir konkurencija > visada sveika > > tai nekalbu as ir apie tik didmiescius siaip jau. > >> -daugiau neautorizutu servisu ir suprantanciu specialistu >> taippogi, chebra kad ir visokius pagyvenusius santafe ir kita senesni >> kur varo, ten tvarkingai supranta, jokio ten kostmoso. su toyotos >> hibridais daugiau ten gryba pjaunanciu del elektros reikalu. o >> legendines priosu bedos, kai kuriasi ir iskart gesta benzininis - tai >> vapse, tik vytas normaliai sutvarko:d > > patyliu. > > tai kad nera ka tylet, gali pasisakyt apie mano teigini, o jei > nesusiduriai , tada gal ir ok patylet:) > >> -daugiau atsarginiu detaliu pardaveju >> pizdi, visi is ten pat ima visi ta pati uzsakyti gali, nesvarbu kokiam >> auto, jei ne egzotika is uzu balos ar dar koks vienetinis egzempliorius. > > kuo toliau - tuo graziau... susipisusio valytuvu variklio lauksi is uzu > balos??? taxu vazinesi? > > blet tu skaityt moki? > kalba_buvo_apie_egzotika_kas_liecia_dalis - visokie partemti neaiskus > brendai ar vienetiniai auto is uz kazkur. tuo tarpo vulgarus korijietis, > ar tai japonas, ar prancuzas ar vokietis, ant kiekvieno kampo nusipirksi > tu detaliu. ne sssr laikai, prie ko cia valytuvu varikliukas. > >> cia pradziai, nei vieno subjektyvaus dalyko nepasakiau apie ten kazka >> kad kazkoks mygtukas ne ta spalva sviecia ar sedyne shiknos formos >> neatitinka. dyzeliu, hibridu, turbobenzu nelyginam, imam paprasta benza >> atmosferika. >> >> tiesa, list price visisikai vienoda, 30EUR skirtumas. net neabejoju, kad >> "dabar, grynais" gautum nuolaidas tiek pas viena, tiek pas kita. >> >> Taigi, kuo korejietis geriau uz japona? > > sarashas tuscias. bus argumentu? > > o ka tau rasyt? jei nelabai skaitai ankstesniu postu? as gi niekur > neiskeliau korijieciu auksciau, as tik tau bandau yrodyti, kad apsoliuciai > nera ko toyotos auksciau kelt, nes nei per viena punkta ji ir nera > auksciau. > >