Nebesprendzia sugebantys ir motyvuoti normaliu eismu zmones nieko apie tai. Liko salygu prastumt draugelio imones paslaugas sudarinejimas, arba darbas del darbo, arba visisku idiotu, tokiu kaip Kedas, nesamones "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:q9nksc$v1d$1@trimpas.omnitel.net... > Nu jei naivumas tame, kad ne visi laikosi taisyklių, tai ne, aš tą > suprantu, ir suprantu, kad toli gražu ne visi pažeidėjai (px, ratuoti, > dviratuoti, ar pėsti) nubaudžiami. Bet daryt taip, kad ginčytinos ir > neaiškios situacijos pataptų dar labiau neapibrėžtos, mano galva, visai > nelogiška > > > -- > Caponi > Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC > > > > On 2019-04-23 19:03, Ssang Yong wrote: >> Pamastymai teisingi, bet naivus >> >> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message >> news:q9nc8g$mc5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet tai patogu ir saugu turi būt visiems, o tam visų pirma reikia >>> apsispręst dviratis yra pėstysis, su jiems priklausančioms >>> privelegijomis, ar transporto priemonė, kurios vadeliotojas turi >>> atitinkamas teises, pareigas ir apribojimus, nes dabar gaunasi, kad >>> pamačius dviratį visiškai neaišku, pagal kokią sistemą jis judės, kaip >>> minėjau, ne kartą matytas atvejis, kad važiuojant gatve užsidegus >>> raudonai veikėjas metasi skersai gatvės per perėją kaip pėstysis. >>> Beje, tik ką važiuojant namo ir stovint prie raudonos pro nosį >>> nestabdydami 2 sportinykai su vėjeliu per perėją prasinešė - suktų kas >>> važiuojantis jų kryptimi į dešinę, šansų pastebėt būtų neturėjęs... >>> Kadangi mąstymas toli gražu nėra būdingas visiems žmonėms, tai, mano >>> nuomone, saugumo klausimais geriau pertekliniai ribojimai (juolab, kad >>> reikalavimas persivaryt dviratį per gatvę tikrai nesudaro kažkokių >>> baisingų sunkumų, gi ne invalidai pedalus mina) nei neribota laisvė >>> apeliuojant į sąmoningumą. >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>> >>> >>> On 2019-04-23 18:22, 中国百强 wrote: >>>> tai gal mintis ir yra tame, kad dviračeis važinėt būtų patogeu ;) >>>> >>>> >>>> "Caponi" wrote in message news:q9n94s$j7s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Vat būtent. Principe yra pėstieji, ir yra įvairaus plauko transporto >>>> priemonės, kurios gali važiuoti važiuojamąja kelio dalimi. Jei >>>> dviračiui >>>> suteikiamos išskirtinės sąlygos, kai dviratistui patogiau jis važiuoja >>>> važiuojamąja kelio dalimi, o kai patampa palankiau - pyst ir nupjauna >>>> per perėją kaip pėstysis (ne kartą matytas vaizdelis, tik pagal >>>> dabartinę tvarką tai nelegalu), tai kodėl to neįteisint ir >>>> automobiliams >>>> - jei nusprendžiu, kad saugu, tai galiu ir skersai kelio pavažinėt, ar >>>> per šaligatvį prasilėkt, ko ne? >>>> Nemaunu ant vieno kurpalio visų dviratistų, yra ir nulipančių nuo >>>> dviračio, yra ir tokių, kurie važiuoja, bet bent jau akivaizdžiai >>>> įvertinę situaciją, prieš kelią sustoja, bet yra ir dafiga kamikadzių, >>>> kurie įteisinus lakstymą per perėjas dar ir jausis teisūs. >>>>