tai kaži ar seat bus geriau už VW. O man tuo dyzelis ir patinka, kad sąnaudos padorios važiuojant visaip, o ne kažkokiu specifiniu pritemptu režimu. 2019.05.09 11:08, Andrius rašė: > A telpu, zmona su vaikais ir katinu telpa. So? > Bagaznike< Gal blogai guglinu, bet ravo 543ltr, tiguano 616ltr... nu nzn. > Na taip, dabar ravus stumdo tikrai gerom kainom. Matyt neperka, tenka > leistis. > Vaziuokle gali girdetis labai kartais, bet bendra garso izoliacija > zymiai geresne. Aktualu trasoj. > Delfiu statistika man zemai kaba, aplinkoj yra vag'u, nieko kriminalinio > ir byrancio. > > Rav'as hibridas trasoj kaukia ir ryja kibirais. I Panevezi suvazinet > ~140-150km/h virs 10ltr vidurkis. c'mon. Per 16kKm tiguano 2.0tdi > bendras vidurkis 7. Vazinejama ivairiai, autostradose 140-150, > normaliuose keliuose iki 110. Kamsciu nelabai daug. Tiguane vaziuojant > autostradoj gali laisvais susikalbet telefonu, t.y. ir tave gerai girdi > ir tu girdi. Rave reik priletint. > Rimtai, tu pavazinet abiem bent po kelias dienas. Nesakau, kad tiguanas > best of the best, kasiaku yra, bet klasej alternatyvu nerandu. Daba > rnoreciau naujaji Seat'a Teraco pabandyt, FR'a, atrodo graziai, kazin, > kaip kas viduj ir vaziavime. > > On 2019-05-09 10:19, fenix wrote: > >> vieta salone >> vieta bagaznike >> normaliai veikiantis startstop >> daugiau komplektacijos uz tiek pat pinigu >> jeigu lygint pagal vw kainodara 1.5t vs 2.5h, tai irgi... nu nekazka tas >> mazas varikliukas >> vaziuokle tylesne >> gamintojo patikimumo istorija >> t.t. >> galeciau pavardint ir daugiau, bet dabar neturiu galimybiu abiem vazinet >> >> ai, tiesa, mygtukai NEGRAZUS!!! :((( >> >