140 kmh rodo lygiai 2. On 2019-05-09 11:33, Andrius wrote: > Na kaip... tuo 140-150km/h rezimu sitas irgi pasiema ~8-8,5. Gal kad > aukstesne, gal kad r19. Apsuku nedaug, kiek virs 2k. > > On 2019-05-09 11:17, Dainiushas wrote: >> tai kaži ar seat bus geriau už VW. >> >> O man tuo dyzelis ir patinka, kad sąnaudos padorios važiuojant visaip, >> o ne kažkokiu specifiniu pritemptu režimu. >> >> 2019.05.09 11:08, Andrius rašė: >>> A telpu, zmona su vaikais ir katinu telpa. So? >>> Bagaznike< Gal blogai guglinu, bet ravo 543ltr, tiguano 616ltr... nu >>> nzn. >>> Na taip, dabar ravus stumdo tikrai gerom kainom. Matyt neperka, tenka >>> leistis. >>> Vaziuokle gali girdetis labai kartais, bet bendra garso izoliacija >>> zymiai geresne. Aktualu trasoj. >>> Delfiu statistika man zemai kaba, aplinkoj yra vag'u, nieko >>> kriminalinio ir byrancio. >>> >>> Rav'as hibridas trasoj kaukia ir ryja kibirais. I Panevezi suvazinet >>> ~140-150km/h virs 10ltr vidurkis. c'mon. Per 16kKm tiguano 2.0tdi >>> bendras vidurkis 7. Vazinejama ivairiai, autostradose 140-150, >>> normaliuose keliuose iki 110. Kamsciu nelabai daug. Tiguane >>> vaziuojant autostradoj gali laisvais susikalbet telefonu, t.y. ir >>> tave gerai girdi ir tu girdi. Rave reik priletint. >>> Rimtai, tu pavazinet abiem bent po kelias dienas. Nesakau, kad >>> tiguanas best of the best, kasiaku yra, bet klasej alternatyvu >>> nerandu. Daba rnoreciau naujaji Seat'a Teraco pabandyt, FR'a, atrodo >>> graziai, kazin, kaip kas viduj ir vaziavime. >>> >>> On 2019-05-09 10:19, fenix wrote: >>> >>>> vieta salone >>>> vieta bagaznike >>>> normaliai veikiantis startstop >>>> daugiau komplektacijos uz tiek pat pinigu >>>> jeigu lygint pagal vw kainodara 1.5t vs 2.5h, tai irgi... nu nekazka >>>> tas >>>> mazas varikliukas >>>> vaziuokle tylesne >>>> gamintojo patikimumo istorija >>>> t.t. >>>> galeciau pavardint ir daugiau, bet dabar neturiu galimybiu abiem >>>> vazinet >>>> >>>> ai, tiesa, mygtukai NEGRAZUS!!! :((( >>>> >>> >> >