Na kaip... tuo 140-150km/h rezimu sitas irgi pasiema ~8-8,5. Gal kad aukstesne, gal kad r19. Apsuku nedaug, kiek virs 2k. On 2019-05-09 11:17, Dainiushas wrote: > tai kaži ar seat bus geriau už VW. > > O man tuo dyzelis ir patinka, kad sąnaudos padorios važiuojant visaip, o > ne kažkokiu specifiniu pritemptu režimu. > > 2019.05.09 11:08, Andrius rašė: >> A telpu, zmona su vaikais ir katinu telpa. So? >> Bagaznike< Gal blogai guglinu, bet ravo 543ltr, tiguano 616ltr... nu nzn. >> Na taip, dabar ravus stumdo tikrai gerom kainom. Matyt neperka, tenka >> leistis. >> Vaziuokle gali girdetis labai kartais, bet bendra garso izoliacija >> zymiai geresne. Aktualu trasoj. >> Delfiu statistika man zemai kaba, aplinkoj yra vag'u, nieko >> kriminalinio ir byrancio. >> >> Rav'as hibridas trasoj kaukia ir ryja kibirais. I Panevezi suvazinet >> ~140-150km/h virs 10ltr vidurkis. c'mon. Per 16kKm tiguano 2.0tdi >> bendras vidurkis 7. Vazinejama ivairiai, autostradose 140-150, >> normaliuose keliuose iki 110. Kamsciu nelabai daug. Tiguane vaziuojant >> autostradoj gali laisvais susikalbet telefonu, t.y. ir tave gerai >> girdi ir tu girdi. Rave reik priletint. >> Rimtai, tu pavazinet abiem bent po kelias dienas. Nesakau, kad >> tiguanas best of the best, kasiaku yra, bet klasej alternatyvu >> nerandu. Daba rnoreciau naujaji Seat'a Teraco pabandyt, FR'a, atrodo >> graziai, kazin, kaip kas viduj ir vaziavime. >> >> On 2019-05-09 10:19, fenix wrote: >> >>> vieta salone >>> vieta bagaznike >>> normaliai veikiantis startstop >>> daugiau komplektacijos uz tiek pat pinigu >>> jeigu lygint pagal vw kainodara 1.5t vs 2.5h, tai irgi... nu nekazka tas >>> mazas varikliukas >>> vaziuokle tylesne >>> gamintojo patikimumo istorija >>> t.t. >>> galeciau pavardint ir daugiau, bet dabar neturiu galimybiu abiem vazinet >>> >>> ai, tiesa, mygtukai NEGRAZUS!!! :((( >>> >> >