Jei vazinetum visad dugnais, tai gal ir pasijaustu anksciau, bet dabar tai nemanau, kad labai itakos. Turejau jaunystej 1.9tdi, kur is stockiniu 110kW ir 320Nm buvo ~135kW ir 400Nm, dalyvauta ir megejiskuose draguose ir kasdien buvo padoriai isnaudojamas, tai nuo 27kKm iki 120kKm buvo pas mane, po to pas draugą iki ~200kKm, nei prie variklio nei prie dezes lysta nebuvo. Sankaba, smagratis stockiniai. Taip, tada is kosminio metalo viska dare :) Anyway, gal ir pasijaus kada ateity, matysim. Bet dsg saugo savo vidurius, greiciau statyciau uz sankaba, nes pirmom pavarom juntamai velka, bet sako cia normalu. On 2019-06-25 14:43, Dainiushas wrote: > pirmas tai man atrodo smaKratis pradės liūdėt :) > > 2019.06.25 11:48, Andrius rašė: >> Tos dezes laiko daug daugiau, uztenka paziuret, ka isdarineja kaimynai >> is rytu :) Zinoma, kad daugiau ag ir Nm nera geriau jokiems mazgams, >> bet tiek varikliai tiek dezes eina tie patys 140kW versijoms, tai siuo >> atveju tiesiog 110kW versija siek tiek pritempta prie galingesnes :) >> Tik, del saves, reiks prasukt ant stendo kai atves orai, nes prie +28 >> tikrai maziau galios parodo. Kazkada senai sukau e30 325 Gariunuose, >> nepamenu, gal Galingas ten buvo, tai karstu oru VS vesiu skirtumas >> buvo 23ag ir kazkiek ten Nm. >> >> On 2019-06-25 11:35, fenix wrote: >> >>> >>> bet pripazink, kad 400Nm vs 250Nm yra smagu, bet kad pavaru dezei >>> daugiau Nm geriau - pasakos >>> >