Tema: Re: OFF 2: ne ta prekė
Autorius: Marcus_P
Data: 2021-01-04 00:07:23
"Zolla" <x@zolla.lt> wrote in message news:rrfj08$8a4$1@news.omnitel.net...
> Sveiki, gal kas turėjote panašią patirtį?
> jeigu užsakai prekę per el. parduotuvę. Atvažiuoji atsiimti. Namuose 
> pamatai, kad išduota ne ta prekė (dvigubai brangesnė Mikrobanginė). Ar 
> geriau vežti iš karto atgal? Ar galiu naudoti? Neprašys po to skirtumo 
> susimokėti?

Gal esminis momentas čia bus priklausomai nuo to, kas ta mistinė el. 
parduotuvė?
Jei kokia pigu.lt, tai pasakys "sorry, padarėme klaidą, paskirsime jums kaip 
kompensaciją 5 pigu eurus; jeigu norite prekę gražinkite, arba pasilikite 
sau, jei viskas ok..."
Su kitom kontorom jau reik klausti ko jie nori/siųlo.

Su Amazonu man teko gan ilgai panašioje situacijoje kariauti - atsiuntė jie 
man dvi prekes.
Kadangi prekė buvo didelių gabaritų (~1900x1000x200) ir atvežė tarpininkai, 
kad gavau dvi vienodas prekes, pastebėjau tik išpokavęs pirmąją dėžę.  :)
Amazono supportas ilgai įrodinėjo, neva "item is supposed to arrive in two 
packages". Vargau iki tiek, jog persiunčiau jiems prekės gamintojo 
patvirtinimą, kad prekė turi būti vienoje dėžėje... Amazonas galų gale 
pripažino savo klaidą ir pasiūlė antrą item'ą pasilikti for free. 
¯\_(ツ)_/¯