Su pigu.lt atsargiai. Jei perki ne kaip fizinis asmuo tai gali būti, kad prekę atvažiuos pasiimt, o pakeisti ar pinigus grąžinti neskubės... E. On 2021-01-04 00:06, Marcus_P wrote: > "Zolla" <x@zolla.lt> wrote in message news:rrfj08$8a4$1@news.omnitel.net... >> Sveiki, gal kas turėjote panašią patirtį? >> jeigu užsakai prekę per el. parduotuvę. Atvažiuoji atsiimti. Namuose >> pamatai, kad išduota ne ta prekė (dvigubai brangesnė Mikrobanginė). Ar >> geriau vežti iš karto atgal? Ar galiu naudoti? Neprašys po to skirtumo >> susimokėti? > > Gal esminis momentas čia bus priklausomai nuo to, kas ta mistinė el. > parduotuvė? > Jei kokia pigu.lt, tai pasakys "sorry, padarėme klaidą, paskirsime jums > kaip kompensaciją 5 pigu eurus; jeigu norite prekę gražinkite, arba > pasilikite sau, jei viskas ok..." > Su kitom kontorom jau reik klausti ko jie nori/siųlo. > > Su Amazonu man teko gan ilgai panašioje situacijoje kariauti - atsiuntė > jie man dvi prekes. > Kadangi prekė buvo didelių gabaritų (~1900x1000x200) ir atvežė > tarpininkai, kad gavau dvi vienodas prekes, pastebėjau tik išpokavęs > pirmąją dėžę. :) > Amazono supportas ilgai įrodinėjo, neva "item is supposed to arrive in > two packages". Vargau iki tiek, jog persiunčiau jiems prekės gamintojo > patvirtinimą, kad prekė turi būti vienoje dėžėje... Amazonas galų gale > pripažino savo klaidą ir pasiūlė antrą item'ą pasilikti for free. > ¯\_(ツ)_/¯