Tema: Re: OFF 2: ne ta prekė
Autorius: Edo
Data: 2021-01-04 15:17:06
Su pigu.lt atsargiai. Jei perki ne kaip fizinis asmuo tai gali būti, kad 
prekę atvažiuos pasiimt, o pakeisti ar pinigus grąžinti neskubės...

E.

On 2021-01-04 00:06, Marcus_P wrote:
> "Zolla" <x@zolla.lt> wrote in message news:rrfj08$8a4$1@news.omnitel.net...
>> Sveiki, gal kas turėjote panašią patirtį?
>> jeigu užsakai prekę per el. parduotuvę. Atvažiuoji atsiimti. Namuose 
>> pamatai, kad išduota ne ta prekė (dvigubai brangesnė Mikrobanginė). Ar 
>> geriau vežti iš karto atgal? Ar galiu naudoti? Neprašys po to skirtumo 
>> susimokėti?
> 
> Gal esminis momentas čia bus priklausomai nuo to, kas ta mistinė el. 
> parduotuvė?
> Jei kokia pigu.lt, tai pasakys "sorry, padarėme klaidą, paskirsime jums 
> kaip kompensaciją 5 pigu eurus; jeigu norite prekę gražinkite, arba 
> pasilikite sau, jei viskas ok..."
> Su kitom kontorom jau reik klausti ko jie nori/siųlo.
> 
> Su Amazonu man teko gan ilgai panašioje situacijoje kariauti - atsiuntė 
> jie man dvi prekes.
> Kadangi prekė buvo didelių gabaritų (~1900x1000x200) ir atvežė 
> tarpininkai, kad gavau dvi vienodas prekes, pastebėjau tik išpokavęs 
> pirmąją dėžę.  :)
> Amazono supportas ilgai įrodinėjo, neva "item is supposed to arrive in 
> two packages". Vargau iki tiek, jog persiunčiau jiems prekės gamintojo 
> patvirtinimą, kad prekė turi būti vienoje dėžėje... Amazonas galų gale 
> pripažino savo klaidą ir pasiūlė antrą item'ą pasilikti for free. 
> ¯\_(ツ)_/¯