Supaprastinam - didelem kontorom px, supportui neskauda nurasyt i nuostolius, kol nevirsija tam tikru procentu. Vieno asmens kontora atvaziuos, pasiims ir dar dovanu duos. -- "Marcus_P" <mp@gmail.com> Wrote in message:r > "Zolla" <x@zolla.lt> wrote in message news:rrfj08$8a4$1@news.omnitel.net...> Sveiki, gal kas turėjote panašią patirtį?> jeigu užsakai prekę per el. parduotuvę. Atvažiuoji atsiimti. Namuose > pamatai, kad išduota ne ta prekė (dvigubai brangesnė Mikrobanginė). Ar > geriau vežti iš karto atgal? Ar galiu naudoti? Neprašys po to skirtumo > susimokėti?Gal esminis momentas čia bus priklausomai nuo to, kas ta mistinė el. parduotuvė?Jei kokia pigu.lt, tai pasakys "sorry, padarėme klaidą, paskirsime jums kaip kompensaciją 5 pigu eurus; jeigu norite prekę gražinkite, arba pasilikite sau, jei viskas ok..."Su kitom kontorom jau reik klausti ko jie nori/siųlo.Su Amazonu man teko gan ilgai panašioje situacijoje kariauti - atsiuntė jie man dvi prekes.Kadangi prekė buvo didelių gabaritų (~1900x1000x200) ir atvežė tarpininkai, kad gavau dvi vienodas prekes, pastebėjau tik išpokavęs pirmąją dėžę. :)Amazono supportas ilgai įrodinėjo, neva "item is supposed to arrive in two packages". Vargau iki tiek, jog persiunčiau jiems prekės gamintojo patvirtinimą, kad prekė turi būti vienoje dėžėje... Amazonas galų gale pripažino savo klaidą ir pasiūlė antrą item'ą pasilikti for free. ¯\_(ツ)_/¯ ----Android NewsGroup Reader---- https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html