Tema: Re: TA ir DPF
Autorius: GD
Data: 2021-02-05 21:42:59
Dūmai yra nesudegę dujos ir suodžiai. Eidami per keraminį - sudega. 

"Saulekas" <saulekass@onee.lt> wrote in message news:rvk5us$p87$1@news.omnitel.net...
> Duminingumas - nuo kuro misinio, suodziai prie ko? Kaip per keramini kamina 
> praejes dumas gali pasikeisti i neduma- kazka maisai?
> 
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:rvjdtt$qur$1@news.omnitel.net...
>> nyfiga, butent dumingumas. Azotai kita istorija, ta kur su AdBlue
>>
>>
>> On 2021-02-05 09:37, Lapinas wrote:
>>> "Lawrence Jamieson" <lj@kaunas.lt> wrote in message 
>>> news:rviptf$df$1@news.omnitel.net...
>>>> 2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė:
>>>>> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes gal 
>>>>> tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik.
>>>>
>>>> Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia.
>>>>
>>>> IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir su 
>>>> DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. Na ir 
>>>> atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei issipjausi 
>>>> DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, dūmingumo riba be DPF 
>>>> tai visvien viršysi.
>>>>
>>>> O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, juk 
>>>> auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis.
>>>>
>>> Kaip man aiškino Tranzoo, tai ne dūmingumas , o NOx skiriasi dešimtimis 
>>> kartų.
>>>
>>> Azoto oksidų lygtai dar nematuoja per TA.
>> 
> 
>