Tema: Re: TA ir DPF
Autorius: Lapinas
Data: 2021-02-06 09:11:00
Ei, ei, ei. Stapdom arklius.
Tu čia batono ant Tranzoo netrupink, jis vis gi koks ne koks autoritetas 
foriumiuky.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:rvjdtt$qur$1@news.omnitel.net...
> nyfiga, butent dumingumas. Azotai kita istorija, ta kur su AdBlue
>
>
> On 2021-02-05 09:37, Lapinas wrote:
>> "Lawrence Jamieson" <lj@kaunas.lt> wrote in message 
>> news:rviptf$df$1@news.omnitel.net...
>>> 2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė:
>>>> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes gal 
>>>> tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik.
>>>
>>> Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia.
>>>
>>> IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir su 
>>> DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. Na ir 
>>> atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei issipjausi 
>>> DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, dūmingumo riba be DPF 
>>> tai visvien viršysi.
>>>
>>> O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, juk 
>>> auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis.
>>>
>> Kaip man aiškino Tranzoo, tai ne dūmingumas , o NOx skiriasi dešimtimis 
>> kartų.
>>
>> Azoto oksidų lygtai dar nematuoja per TA.
>