Ei, ei, ei. Stapdom arklius. Tu čia batono ant Tranzoo netrupink, jis vis gi koks ne koks autoritetas foriumiuky. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:rvjdtt$qur$1@news.omnitel.net... > nyfiga, butent dumingumas. Azotai kita istorija, ta kur su AdBlue > > > On 2021-02-05 09:37, Lapinas wrote: >> "Lawrence Jamieson" <lj@kaunas.lt> wrote in message >> news:rviptf$df$1@news.omnitel.net... >>> 2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė: >>>> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes gal >>>> tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik. >>> >>> Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia. >>> >>> IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir su >>> DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. Na ir >>> atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei issipjausi >>> DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, dūmingumo riba be DPF >>> tai visvien viršysi. >>> >>> O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, juk >>> auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis. >>> >> Kaip man aiškino Tranzoo, tai ne dūmingumas , o NOx skiriasi dešimtimis >> kartų. >> >> Azoto oksidų lygtai dar nematuoja per TA. >