apie tai, kad nebeuzkalnu, kai tikrins realiai ar yra kas turi but, o ne vertins garazinio virinimo kokybe. On 2/6/2021 21:38, Dainiushas wrote: > tai visgi, apie ką mes čia? > > On 2/6/2021 12:23 PM, tranzoo wrote: >> svedijoj jau kuris laikas matuoja ir tuos. butent, kad suzinot ar >> katuliai su visa kita ekologija neisoperuoti ir veikia >> >> On 2/5/2021 13:32, Dainiushas wrote: >>> nyfiga, butent dumingumas. Azotai kita istorija, ta kur su AdBlue >>> >>> >>> On 2021-02-05 09:37, Lapinas wrote: >>>> "Lawrence Jamieson" <lj@kaunas.lt> wrote in message >>>> news:rviptf$df$1@news.omnitel.net... >>>>> 2021-02-04 16:53, Dainiushas rašė: >>>>>> manau nepaeis, nes žiūri tikrai įdėmiai. Pas man penkias minutes >>>>>> gal tyrinėjo, nors duslė švari kaip iš parduotuvės ką tik. >>>>> >>>>> Aš tai nelabai suprantu kam to cirko reikia. >>>>> >>>>> IMO turėtų būti skirtingos dūmingumo normos automobiliams be DPF ir >>>>> su DPF. Pagal VIN jie žino turi būti DPF šiame automobilyje ar ne. >>>>> Na ir atitinkamai tada žiūri - sutelpa į normas ar ne. Nu ir jei >>>>> issipjausi DPF, kad ir kaip gražiai tą išoriškai padarytum, >>>>> dūmingumo riba be DPF tai visvien viršysi. >>>>> >>>>> O dabar tai cirkas kai visiems dyzeliukams taikoma ta pati norma, >>>>> juk auto su DPF dūmingumas būda keliomis dešimtimis kartų mažesnis. >>>>> >>>> Kaip man aiškino Tranzoo, tai ne dūmingumas , o NOx skiriasi >>>> dešimtimis kartų. >>>> >>>> Azoto oksidų lygtai dar nematuoja per TA. >>> >