:) jap. po to savu kailiu isitikini kad duslintuvas ne siaip sau vamzdis, ir geria ji parinkti/suderinti/paskaiciuoti gali toli grazu nebetkas.... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h8sq0u$onv$1@trimpas.omnitel.net... > tai zajabys nu, TURBO! :) > > -- > Dainius > > > "Kurmis" <uuu@lt.lt> wrote in message > news:h8spv7$oku$1@trimpas.omnitel.net... > > pas mane iki pakeitimo vietoj katalizo vamzdis buvo ivirintas, na padare > > dabar teisingai, ale svilpti pradejo :) > > mistika nu > > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > > news:h8spko$o0d$1@trimpas.omnitel.net... > >> kazkokiam sukiu diapazone susidaro rezonansas:) > >> pas mane panasi mistika, tik is viso- rezonansas atsirado pakeitus > >> gofra:D- iki to laiko nebuvo, nors katalizas ispjautas jau metus... > >> > >> > >> "padugne" <padugne@pocket.thing> wrote in message > >> news:h8spag$ned$1@trimpas.omnitel.net... > >>> At 17 Sep 2009 10:26:28 +0300 Kurmis wrote: > >>> > golf 4, 2003m, 1,9tdi 66kW > >>> > Zodziu tokia problema atsirado. Pries technikine pakeiciau visa > >>> duslintuva > >>> > nuo gofros iki galo, gofra sena liko, vietoj katalizo rezonatorius, > >>> galinis > >>> > bakalelis irgi normalus. Atsirado ant 2000-2200 rpm isibegant > >>> pakankamai > >>> > garsus turbos garsas. tikrinom duslintuva ant nekokybisko darbo nu > >>> > nera > >>> prie > >>> > >>> gali buti del to kad ismetei katuli. o gal ir duslintuvas netinkamo > >>> tipo. > > > > > >