Tik jau neknisam proto. Universalus kainuoja eilės iki kelių šimtinių Lt, o rezultatas - ne ką blogesnis nei su senu arba gamykliniu tų pačių metų. Pakeista į universalų, eita per TA po pusmečio nuo keitimo (~8000 km nuriedėta) - HC 87 ppm, CO 0,21%. Pabyrėjęs originalus katalizas prieš keitimą metė ~700 ppm HC, ir 0.8% CO. "Achtung" <nera@tokio.cia> wrote in message news:h8tvbq$e21$1@trimpas.omnitel.net... > Idomu kiek procentaliai avtamobiliu ant LT vazineja su nesimtais > katalizais. > O isidet nauja kataliza i 10m senumo masinuka, daznas atvejis kainuoja > tiek pat kiek tas masiniukas. > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:h8sqtm$qeb$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai va, dirba inžinieriai, kuria sistemas, kad kengsmingų deginių būtų >> mažiau, kad variklis dirbtų kuo efektyviau, o mūsų "specai" viską >> nubraukia - katalizatorių lauk, EGR lauk.... >> Kurmis, būk žmogus, neteršk apkinkos azoto oksidais ir kitais š ir įsidėk >> atgal katalizaotorių. Tokių metų mašinoje tikrai jisai bus geras. Ir >> garso nebus bereikalingo...Nesuprantu žmonių, kurie iš normalių modernių >> mašinų daro žigulius... >> >> >>> nu tai katuli ishmetei. Jis dalis ishmtimo trakto, o ne shiaip huinia >>> ideta. >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Kurmis" <uuu@lt.lt> wrote in message >>> news:h8sob2$lnr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> golf 4, 2003m, 1,9tdi 66kW >>>> Zodziu tokia problema atsirado. Pries technikine pakeiciau visa >>>> duslintuva nuo gofros iki galo, gofra sena liko, vietoj katalizo >>>> rezonatorius, galinis bakalelis irgi normalus. Atsirado ant 2000-2200 >>>> rpm isibegant pakankamai garsus turbos garsas. tikrinom duslintuva ant >>>> nekokybisko darbo nu nera prie ko prisikabinti. siaip viskas ok, tepalo >>>> neima, nedumija nesveikai ir pan. >>>> Ir apalmai kaip mirsta turbina? kokie pozymiai buna? >>>> >>>> technikine praejau >>>> >>>> Aciu. >>>> >>> >>> >> >> >> > >