Tai va, dirba inžinieriai, kuria sistemas, kad kengsmingų deginių būtų mažiau, kad variklis dirbtų kuo efektyviau, o mūsų "specai" viską nubraukia - katalizatorių lauk, EGR lauk.... Kurmis, būk žmogus, neteršk apkinkos azoto oksidais ir kitais š ir įsidėk atgal katalizaotorių. Tokių metų mašinoje tikrai jisai bus geras. Ir garso nebus bereikalingo...Nesuprantu žmonių, kurie iš normalių modernių mašinų daro žigulius... > nu tai katuli ishmetei. Jis dalis ishmtimo trakto, o ne shiaip huinia > ideta. > > -- > Dainius > > > "Kurmis" <uuu@lt.lt> wrote in message > news:h8sob2$lnr$1@trimpas.omnitel.net... >> golf 4, 2003m, 1,9tdi 66kW >> Zodziu tokia problema atsirado. Pries technikine pakeiciau visa >> duslintuva nuo gofros iki galo, gofra sena liko, vietoj katalizo >> rezonatorius, galinis bakalelis irgi normalus. Atsirado ant 2000-2200 rpm >> isibegant pakankamai garsus turbos garsas. tikrinom duslintuva ant >> nekokybisko darbo nu nera prie ko prisikabinti. siaip viskas ok, tepalo >> neima, nedumija nesveikai ir pan. >> Ir apalmai kaip mirsta turbina? kokie pozymiai buna? >> >> technikine praejau >> >> Aciu. >> > >