noras grazus, bet gausis "kaip visada". kelios absoliuciai tiketinos situacijos: 1) vairuotojai piktnaudziaus sviesoforais (pvz. gave i sona ijungs sviesofora, kaip dabar tai dar policija - pakliuve i avarija 100% atveju isijungia svyturelius ir paiso, ka ju nepraleido). 2) vairuotojai nesugebes naudotis sviesoforais, vazines su ijungtais, sustoje neijungs, kol kas nenutiks ir t.t. 3) sviesoforas, siaip jau, ne tik trys lemputes, yra tam tikri normatyvai del jo iskelimo aukscio, matomumo ir t.t. standarta, zinoma, galima priderinti prie sviesoforu ant autobusu, bet matomumas del to tikrai nepageres. "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:h904f3$r4p$1@trimpas.omnitel.net... > Papizdavokit. Kaip jums mintis, kad mokykliniams autobusams ant galiniu > dureliu tvirtinti šviesoforus , o moksleiviams leisti pereidineti kelia per > autobusi prieki, taip pad duodant koki vizualini ar audio signala ? Sustojo > busikas stoteleje. Vairuotojas ijungia šviesofora. 5 dekundes dega žalia > šviesa, geltona, po to žalia. Autobusui pajudant iš sustojimo, šviesoforas > persijungia i geltona mirksinti, po keliu sekundziu išsijungia visai. Čia > preliminari schema,gal ir rankiniu budu butu galima valdyti, kad šoferis > galetu atsizvelgti dar ir i prieshprieshini eisma.