Siūlau žiūrėt nuo 2006 metų, (po atnaujinimo eina posūkiai veidrodėliuose) bo buvo nemažai visokių smulkių bugų ištaisyta. 2.0 ekonomiškas, jei norisi kažko smagiau - jamk 2.2 d-cat- aijn kai išp$tas, bet ir kurą kramto. Pas mane '05 d-cat, turiu čiut daugiau nei metai, prasukau 40+ kkm, kol kas nieko tvarkyt nereikėjo, tik pilt kurą ir tepalus (tpfu tpfu) Niekas nerūdija, nebarška ir proto nep..sa. Rida dabar kažkas apie 150- visos dalys panašu kad dar gamyklinės, pakaba laiko lietuvos kelius užtikrintai. Pas mane apysunkė tapkė, tai Vilniuij gaunasi 9-10, jei ypač kamPščiai ir šildymas po 15 min rytais, tai pakyla ir iki 11. Užmiesty sukant 6-6,5, jei greičiau 110 nespaust. Rekordas buvo 4.7, bet šiaip mažiau 5 padaryt jau sunku. Apskritai labai zjb kibiriokas, vairuot smagu, traukia normaliai, kai nori - galima gana ekonomiškai važiuot. Tikrai nė kiek nesigailiu pirkęs ir rekomenduoju. Sėkmės gero egzemplioriaus beieškant ;] > su salyga, kad peugeot'as baigia tiek techniskai tiek moraliskai > nusideveti, laikas keisti auto :) > ziurausi toyotu. kiek pastebejau dyzeliai buna 2,0 ir 2,2. kuris > geresnis, patvaresnis? > kokie pastebejimai eksplotuojant siuos auto? i ka butinai atkreipt > demesi renkantis?