Tema: Re: toyota avensis (03-05) dyzelis universalas
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-02 18:05:34
aš tai šitoj vietoj galvoju - laisvom dirbdamas jei labai šalta variklis 
niekad nesušils, skirtingai nuo važiavimo, kai per tą patį laiką sudeginama 
žymiai daugiau kuro. Aišku, gazuot iki redlainų tikrai nereikia. Tiesa, o 
Volvo greičiausiai taip rašo dėl ekologijos.

"Stripsas" <stripsas_trinti_@km.ru> wrote in message 
news:hhnq2v$kcg$1@trimpas.omnitel.net...
> Naujos Volvo manuale parasyta rekomendacija ,kad kuo maziau birbinti 
> laisvom apsukom salta varikli,nors pats visada atvirksciai manydavau,t.y. 
> kad salta varikli reikia visada kiek imanoma daugiau pasildyti pries 
> vaziuojant
>
> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:hhfmei$ps$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na taip, bet kaip supranti, šiluma iš niekur neatsiranda, jei jis
>> greičiau įšils, vadinasi gaus didesnes apkrovas būdamas šaltas, vadinasi
>> daug greičiau dils, tai manau kad jokio skirtumo ar jis per 15 minučių
>> ant laisvų dirbdamas sudils tiek pat kiek per 3 - važiuodamas.
>> Antras dalykas, aš mėgstu važinėt taip kaip man patinka, ir apsiribot
>> pencinyko režimu tiesiog neapkenčiu.
>> Trečias dalykas - jau anksčiau minėtas komfortas. Man yra kaifas sėst į
>> šiltą mašiną, nx kasrytą kankintis šaltoj?
>> Nu ir ketvirtas dalykas: tu tikrai manai kad dyzelio resursas toks mažas
>> kad jam ŽENKLIAI pasijaus tos keliolika valandų tuščio darbo per metus?
>>
>>> tai niekas neliepia prie -25 sukt iki redlainų. Sėdi ir važiuoji iki
>>> 1800rpm ramiai sau. Nes ant laisvų, tai tas variklis ir kleksės šaltas
>>> penkiolika minučių, kai važiuodamas sušils per dvi-tris.
>>