aš tai šitoj vietoj galvoju - laisvom dirbdamas jei labai šalta variklis niekad nesušils, skirtingai nuo važiavimo, kai per tą patį laiką sudeginama žymiai daugiau kuro. Aišku, gazuot iki redlainų tikrai nereikia. Tiesa, o Volvo greičiausiai taip rašo dėl ekologijos. "Stripsas" <stripsas_trinti_@km.ru> wrote in message news:hhnq2v$kcg$1@trimpas.omnitel.net... > Naujos Volvo manuale parasyta rekomendacija ,kad kuo maziau birbinti > laisvom apsukom salta varikli,nors pats visada atvirksciai manydavau,t.y. > kad salta varikli reikia visada kiek imanoma daugiau pasildyti pries > vaziuojant > > "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:hhfmei$ps$1@trimpas.omnitel.net... >> Na taip, bet kaip supranti, šiluma iš niekur neatsiranda, jei jis >> greičiau įšils, vadinasi gaus didesnes apkrovas būdamas šaltas, vadinasi >> daug greičiau dils, tai manau kad jokio skirtumo ar jis per 15 minučių >> ant laisvų dirbdamas sudils tiek pat kiek per 3 - važiuodamas. >> Antras dalykas, aš mėgstu važinėt taip kaip man patinka, ir apsiribot >> pencinyko režimu tiesiog neapkenčiu. >> Trečias dalykas - jau anksčiau minėtas komfortas. Man yra kaifas sėst į >> šiltą mašiną, nx kasrytą kankintis šaltoj? >> Nu ir ketvirtas dalykas: tu tikrai manai kad dyzelio resursas toks mažas >> kad jam ŽENKLIAI pasijaus tos keliolika valandų tuščio darbo per metus? >> >>> tai niekas neliepia prie -25 sukt iki redlainų. Sėdi ir važiuoji iki >>> 1800rpm ramiai sau. Nes ant laisvų, tai tas variklis ir kleksės šaltas >>> penkiolika minučių, kai važiuodamas sušils per dvi-tris. >>