BMW 2003 metais irgi taip rase del ekologijos? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hhnqse$l0g$1@trimpas.omnitel.net... > aš tai šitoj vietoj galvoju - laisvom dirbdamas jei labai šalta variklis > niekad nesušils, skirtingai nuo važiavimo, kai per tą patį laiką > sudeginama žymiai daugiau kuro. Aišku, gazuot iki redlainų tikrai > nereikia. Tiesa, o Volvo greičiausiai taip rašo dėl ekologijos. > > "Stripsas" <stripsas_trinti_@km.ru> wrote in message > news:hhnq2v$kcg$1@trimpas.omnitel.net... >> Naujos Volvo manuale parasyta rekomendacija ,kad kuo maziau birbinti >> laisvom apsukom salta varikli,nors pats visada atvirksciai manydavau,t.y. >> kad salta varikli reikia visada kiek imanoma daugiau pasildyti pries >> vaziuojant >> >> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:hhfmei$ps$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na taip, bet kaip supranti, šiluma iš niekur neatsiranda, jei jis >>> greičiau įšils, vadinasi gaus didesnes apkrovas būdamas šaltas, vadinasi >>> daug greičiau dils, tai manau kad jokio skirtumo ar jis per 15 minučių >>> ant laisvų dirbdamas sudils tiek pat kiek per 3 - važiuodamas. >>> Antras dalykas, aš mėgstu važinėt taip kaip man patinka, ir apsiribot >>> pencinyko režimu tiesiog neapkenčiu. >>> Trečias dalykas - jau anksčiau minėtas komfortas. Man yra kaifas sėst į >>> šiltą mašiną, nx kasrytą kankintis šaltoj? >>> Nu ir ketvirtas dalykas: tu tikrai manai kad dyzelio resursas toks mažas >>> kad jam ŽENKLIAI pasijaus tos keliolika valandų tuščio darbo per metus? >>> >>>> tai niekas neliepia prie -25 sukt iki redlainų. Sėdi ir važiuoji iki >>>> 1800rpm ramiai sau. Nes ant laisvų, tai tas variklis ir kleksės šaltas >>>> penkiolika minučių, kai važiuodamas sušils per dvi-tris. >>>