Tema: Re: gal kas nuolaida topocentre?
Autorius: as
Data: 2010-01-15 11:05:49
buvo sugedes olimpus diktofonas, ejau i olimpus atstovybe (nes neturejau
cekio, tik garantini talona su neirasyta pirkimo data), tai irgi sake sius i
portugalija. Kadangi buvo neskubu, tai nepamenu,kiek uztruko.
O ta pardaveja galima suprasti. Topo centras atiduos fotoaparata olimpus
atstovybei, tie sius i portugalija. Jei portugalai pasakys kad gedimas del
kliento kaltes(net jei taip nera), tai krastinis liks tas pardavejas, kurio
menesio algos gal ir neuzteks uz ta fotoaparata....
Klientas tokiu atveju bent aprekti ir i teisma paduoti gali, o ka pasakytu
pardavejas? Gal "manau kad klientas nekaltas, jo akys buvo geros, cia turbut
gamyklinis brokas"?
Manau svarbiausia yra tai, kad pakeite ir kad yra tokie istatymai, kurie
gina vartotoja.