fail. elektronikos prekem sitas negalioja. "as" <as@as.as> wrote in message news:hipd0d$kng$1@trimpas.omnitel.net... > ir dar. > kartais geriau sakyti kad nepatinka spalva, forma, ar dar koks velnias. > tada pardavejas turi pakeisti per tas 14d be jokiu papildomu proceduru. O > jei sakyti, kad daiktas nekokybiskas arba sugedes, pardavejas gali > pasakyti, kad reikia kokios ekspertizes, gedimo pirezasciu nustatymo ir > t.t. > tiktai telefonas greiciausiai pateks i negrazinamu prekiu sarasa, kaip > elektros preke. > Bet - pirkite internetu. Tuomet bet kuria preke galima grazinti, isimciu > nera. > > "as" <as@as.as> wrote in message news:hipb5d$hps$1@trimpas.omnitel.net... >> buvo sugedes olimpus diktofonas, ejau i olimpus atstovybe (nes neturejau >> cekio, tik garantini talona su neirasyta pirkimo data), tai irgi sake >> sius i portugalija. Kadangi buvo neskubu, tai nepamenu,kiek uztruko. >> O ta pardaveja galima suprasti. Topo centras atiduos fotoaparata olimpus >> atstovybei, tie sius i portugalija. Jei portugalai pasakys kad gedimas >> del kliento kaltes(net jei taip nera), tai krastinis liks tas pardavejas, >> kurio menesio algos gal ir neuzteks uz ta fotoaparata.... >> Klientas tokiu atveju bent aprekti ir i teisma paduoti gali, o ka >> pasakytu pardavejas? Gal "manau kad klientas nekaltas, jo akys buvo >> geros, cia turbut gamyklinis brokas"? >> Manau svarbiausia yra tai, kad pakeite ir kad yra tokie istatymai, kurie >> gina vartotoja. >> >> >> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >> news:hip96m$edm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ablasiejus wrote: >>>> tokiam shude kaip topo centras - gyvenime nereikia eiti neiko pirkti. >>>> Buvo situacija vasara su mob.telefonu. Telefonas pigus-290lt. >>>> Parsinesus namo-graziai isemus is dezutes, >>>> isijungus-pabandzius-pasirodo, kad jis kakzaip uzmiega, ir i ji ar is >>>> jo paskambint nebeina. Nu brokas/neveikiantis. Jokiu naudojimo zymiu >>>> nebuvo. >>>> Pagal teises, kiek skaiciau, pakeisti gali vien del nepatikusios >>>> spalvos. O cia brokas. >>>> Nunesus(vakare pirkta, kitos diena ryte nuvezta atgal), paskius kame >>>> beda, jie isijunge. Lygiai taip paciai nejo nei i ji, nei is jo >>>> paskambinti. Pareiske-kad dabar jie ves i remonta, ten pralaikys >>>> belekiek (14 darbo dienu, ar keik ten gaunas), tada tipo paskys, ar >>>> gedimas - nes ala pardavejas neturi kompetnecijos tokios nsutatyti, ar >>>> cia "gedimas." Pakeisti ant kito neturejo. Zodziu, kokiu 30min su jais >>>> teko aiskintis. Ir neikaip pinigu negrazino. Tejko paciam i MTC >>>> vaziuoti, ten israse "kad tikrai brokas", ta lapa atgal atveziau-tada >>>> grazino babkes. >>>> Zodziu, perki sugedusi daikta. Tada jie nesa ji nustatyti, ar blogas, >>>> taiso, ir turi "nauja daikta" po menesio. Ir cia del daikto uzu 290lt. >>>> Tai primetu, kas detusi del kokio rimto daikto-saldytuvo, virykles, >>>> etc...kur k lt sukasi... >>> >>> Man panašiai buvo su foto aparatu. Gal antrą ar trečią dieną po pirkimo >>> (realiai nebuvo naudojamas) įstrigo objektyvas. Įjungus nė krust. >>> Nuvežiau atgal. Pradžioj pasitiko vaikinas labai maloniai (matyt >>> naujokas), iškart sutiko, kad tai brokas ir pasakė, kad tuoj pakeis į >>> naują. Nuėjo kažkokių popierių pasiimt, ar naujo fotiko atnešt. Bet >>> vietoj to malonaus vaikino grįžo mažiau malonus. Pradėjo lygiai taip pat >>> aiškinti, kad fotoaparatą reikia siųsti į Portugaliją (tikrą), kur yra >>> Olympus garantinis centras, ten testuos, nustatys ar tikrai brokas bla >>> bla bla. Pasakius, kad toks variantas nedomina (fotiko reikėjo kelionėj >>> po poros dienų), pradėjo ieškoti pažeidimo žymių, bandė tardyti ar patys >>> nesulaužėm. Žodžiu teko truputi pakelti balsą ir aplot tą nemalonų >>> vaikiną. Baigėsi tuo, kad aparatą pakeitė nauju. Matyt turėjo įtakos ir >>> tai, kad man už nugaros jau rikiavosi būsimų topocentro klientų eilė ir >>> nenorėjo, kad matytų kaip elgiamasi su pirkėju, kuriam nepasisekė. >> >