ir dar. kartais geriau sakyti kad nepatinka spalva, forma, ar dar koks velnias. tada pardavejas turi pakeisti per tas 14d be jokiu papildomu proceduru. O jei sakyti, kad daiktas nekokybiskas arba sugedes, pardavejas gali pasakyti, kad reikia kokios ekspertizes, gedimo pirezasciu nustatymo ir t.t. tiktai telefonas greiciausiai pateks i negrazinamu prekiu sarasa, kaip elektros preke. Bet - pirkite internetu. Tuomet bet kuria preke galima grazinti, isimciu nera. "as" <as@as.as> wrote in message news:hipb5d$hps$1@trimpas.omnitel.net... > buvo sugedes olimpus diktofonas, ejau i olimpus atstovybe (nes neturejau > cekio, tik garantini talona su neirasyta pirkimo data), tai irgi sake sius > i portugalija. Kadangi buvo neskubu, tai nepamenu,kiek uztruko. > O ta pardaveja galima suprasti. Topo centras atiduos fotoaparata olimpus > atstovybei, tie sius i portugalija. Jei portugalai pasakys kad gedimas del > kliento kaltes(net jei taip nera), tai krastinis liks tas pardavejas, > kurio menesio algos gal ir neuzteks uz ta fotoaparata.... > Klientas tokiu atveju bent aprekti ir i teisma paduoti gali, o ka pasakytu > pardavejas? Gal "manau kad klientas nekaltas, jo akys buvo geros, cia > turbut gamyklinis brokas"? > Manau svarbiausia yra tai, kad pakeite ir kad yra tokie istatymai, kurie > gina vartotoja. > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:hip96m$edm$1@trimpas.omnitel.net... >> Ablasiejus wrote: >>> tokiam shude kaip topo centras - gyvenime nereikia eiti neiko pirkti. >>> Buvo situacija vasara su mob.telefonu. Telefonas pigus-290lt. Parsinesus >>> namo-graziai isemus is dezutes, isijungus-pabandzius-pasirodo, kad jis >>> kakzaip uzmiega, ir i ji ar is jo paskambint nebeina. Nu >>> brokas/neveikiantis. Jokiu naudojimo zymiu nebuvo. >>> Pagal teises, kiek skaiciau, pakeisti gali vien del nepatikusios >>> spalvos. O cia brokas. >>> Nunesus(vakare pirkta, kitos diena ryte nuvezta atgal), paskius kame >>> beda, jie isijunge. Lygiai taip paciai nejo nei i ji, nei is jo >>> paskambinti. Pareiske-kad dabar jie ves i remonta, ten pralaikys >>> belekiek (14 darbo dienu, ar keik ten gaunas), tada tipo paskys, ar >>> gedimas - nes ala pardavejas neturi kompetnecijos tokios nsutatyti, ar >>> cia "gedimas." Pakeisti ant kito neturejo. Zodziu, kokiu 30min su jais >>> teko aiskintis. Ir neikaip pinigu negrazino. Tejko paciam i MTC >>> vaziuoti, ten israse "kad tikrai brokas", ta lapa atgal atveziau-tada >>> grazino babkes. >>> Zodziu, perki sugedusi daikta. Tada jie nesa ji nustatyti, ar blogas, >>> taiso, ir turi "nauja daikta" po menesio. Ir cia del daikto uzu 290lt. >>> Tai primetu, kas detusi del kokio rimto daikto-saldytuvo, virykles, >>> etc...kur k lt sukasi... >> >> Man panašiai buvo su foto aparatu. Gal antrą ar trečią dieną po pirkimo >> (realiai nebuvo naudojamas) įstrigo objektyvas. Įjungus nė krust. >> Nuvežiau atgal. Pradžioj pasitiko vaikinas labai maloniai (matyt >> naujokas), iškart sutiko, kad tai brokas ir pasakė, kad tuoj pakeis į >> naują. Nuėjo kažkokių popierių pasiimt, ar naujo fotiko atnešt. Bet >> vietoj to malonaus vaikino grįžo mažiau malonus. Pradėjo lygiai taip pat >> aiškinti, kad fotoaparatą reikia siųsti į Portugaliją (tikrą), kur yra >> Olympus garantinis centras, ten testuos, nustatys ar tikrai brokas bla >> bla bla. Pasakius, kad toks variantas nedomina (fotiko reikėjo kelionėj >> po poros dienų), pradėjo ieškoti pažeidimo žymių, bandė tardyti ar patys >> nesulaužėm. Žodžiu teko truputi pakelti balsą ir aplot tą nemalonų >> vaikiną. Baigėsi tuo, kad aparatą pakeitė nauju. Matyt turėjo įtakos ir >> tai, kad man už nugaros jau rikiavosi būsimų topocentro klientų eilė ir >> nenorėjo, kad matytų kaip elgiamasi su pirkėju, kuriam nepasisekė. >