šiltam motorui, ar pusiaušiltam nereikia ir žvakių. netgi numirusiom žvakėm prie -10 kuriasi tik pabružint reikia. Skaitau - kad ne ten bėdų ieškot. finito rašė: > Pas mane panasiai, tik opelio variklyje. itariu, kad beda su variklio > pakaitinimo valdymu. Pats pakaitinimas isijungia tik kai ausinimo skystis > temperatura buna zemiau negu kazkiek tai laipsniu. Tai pastovejus saltyje > kazkiek tai neilgo laiko ir gaunasi toks tarpinis variantas, kai variklis be > pakaitinimo zvakiu neuzsikuria, bet kad isijungtu zvakes dar nepakankamai > susales :) Tada uzsivedima lemia akumo, kompresijos ir laidu kontaktu bukle. > > Zmones sako, kad problema sprendziama kazkokio tai kompo perprogramavimu. Ar > VW tokia pati variklio valdymo logika, nezinau :) > > > > "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message > news:hjbm02$8ol$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki >> >> paburkit is kristolinio rutulio. >> reiskiasi golpas IV 1.9tdi, 66kw. >> '98. >> saltas, nors ir prie tokiu salciu kaip sendien, spol abarot ir uzsikuria, >> tik kazkaip lyg ilgiau zvakes kaista, nzn gal taip ir turi buti prie >> salciu. >> pavaziavus ir pasilus varikliui, tarkim nuvaziavus 10km, uzgesinus ir po >> kokios valandos atejus, fig tu ji uzkursi. >> vakar tokio yvyko metu gal droziau 2 - 3 minutes ant starterio su >> pertraukelem, kol galu gale uzsikure (aciu galingam akumui). bet ir tas >> uzsikurimas, pradeda griebti kazkuris cilindras, tai barskedamas >> tarskedamas uzsikuria. >> buna taip, kad ir po valandos stovejimo ish puses abaroto, bet paskutines >> tendencijos tokios, kad vis dazneja neuzsikurimas. >> kame gali buti problemos? zvakes visos veikia, vasara tokiu problemu >> nebudavo. >> tiesa pasakius, vasara siltas irgi kiek sunkiau kuriasi, ne is puses >> abaroto, bet kokias 2 sekundes ant starterio palaikius, bet kazkaip i tai >> niekada nekreipiau demesio. >> dekingas uz pamastymus. >> >> >> >> > >