Dvi teorijos: - Pirma, daugiausia paplitusi, kad atseit susidevejusi siurblio plunzerine pora del to kai kuras karstas ir pati issipletusi nebesukelia slegio prie starterio apsuku.... - Antra, Ekologijos klausiams, kompas uzprogramuotas taip, kad karstam varikliui esant, uzvedimo momentui kuro paduoda labai minimaliai, su laiku siek tiek pasidevejo plunzeris, siek tiek davikliai rodo nesamones ir delto nedaduoda to kuro uzvedimui, o kai variklis saltas, kuro doze uzvedimui visada yra padidinama. Kaip zinia neelektriniuose siurbliuose tokiu programu nera ir ten kuro padaviams uzvedimo metu iscentrinio dozatoriaus visada yra maksimalus (kai labai salta dar ir padsosas), tad jie vedasi visada puikia, nors ir tie plunzeriai nusideveje n kartu daugiau... Spresti galima imituojant daciku parodymus, kad kompas uzvedimui skirtu didesne doze, arba perprogramuoti kompa... BMW tds'ams tai ypac pasireiskia, visi kaip isproteje keicia siurblius arba plunzerine pora, stumdo galva, kad doze padidintu, paskui dumais apsipyle vazineja...