pirmiausia visgi reiktu paziuret ka davikliai rodo... "adas" <adas@cablenet.lt> wrote in message news:hjcbf9$bki$1@trimpas.omnitel.net... > Dvi teorijos: > - Pirma, daugiausia paplitusi, kad atseit susidevejusi siurblio plunzerine > pora del to kai kuras karstas ir pati issipletusi nebesukelia slegio prie > starterio apsuku.... > - Antra, Ekologijos klausiams, kompas uzprogramuotas taip, kad karstam > varikliui esant, uzvedimo momentui kuro paduoda labai minimaliai, su laiku > siek tiek pasidevejo plunzeris, siek tiek davikliai rodo nesamones ir > delto nedaduoda to kuro uzvedimui, o kai variklis saltas, kuro doze > uzvedimui visada yra padidinama. Kaip zinia neelektriniuose siurbliuose > tokiu programu nera ir ten kuro padaviams uzvedimo metu iscentrinio > dozatoriaus visada yra maksimalus (kai labai salta dar ir padsosas), tad > jie vedasi visada puikia, nors ir tie plunzeriai nusideveje n kartu > daugiau... > > Spresti galima imituojant daciku parodymus, kad kompas uzvedimui skirtu > didesne doze, arba perprogramuoti kompa... > BMW tds'ams tai ypac pasireiskia, visi kaip isproteje keicia siurblius > arba plunzerine pora, stumdo galva, kad doze padidintu, paskui dumais > apsipyle vazineja... > >