kaip 4-tos kartos irangoje galima perjunginet i dujas nesusilus reduktoriui? ar cia dede vasia "geriau" padare? "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message news:hjidss$igp$1@trimpas.omnitel.net... > atvejis buvo ne per dusliarke, nes buvo jau vaziuojama benzinu - greiti > pasiekiau gal 30-40 km/h , > perjungiau ant duju (lauke -15, masina 50 metru buvo nuvaziavusi) . taigi > per dusle - turejo pusti uraganas i subine kad pajausciau. > 4-os kartos iranga, tai pradejo nevalint visiskai, perjungiau atgal ant > benzino - tai kokias 3-5 sekundes tik varikliu stabdziau - matyt per > riebus neuzdegamas misinys pasidare , kol isejo matyt is kolektoriaus duju > (speju skystu) perteklius. > > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:hjic8b$h0t$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne per salono ventiliacija, bet per dusliarke ir nesandarias bagazines >> gumas. >> Nes normaliai po kapotu jokiu papildomu nebuna >> >> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >> news:hji2od$44p$1@trimpas.omnitel.net... >>> taip, i kolektoriu ir tada - atgal per kolektoriu. >>> as kiek pastebejau - (manualu perjunginedamas kai salta) - kad kazkas >>> panasaus i uzsisiurbima, t.y per riebus misinys, ir ko tais >>> kvapelis pareina duju - per salono ventiliacija , vadinas is po kapoto . >>> gali buti kad kiekis propano yra nedidelis, nekeliantis gresmes, bet >>> nesu isitikines kad nepavojinga ar kad tai yra pavojinga >>> >>> gal ir >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:hji2aq$3hk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taip nebuna, nes skustas propanas vis vien keliauja i kolektoriu >>>> tiesiai, ir ner ten jo nereliu kiekiu >>>> Kiek gaisru yra buv etai priezastys gerokai giliau >>>> Atsimenu atveji kad diedai taise duju ianga, pabaige uzsiruke. Nau >>>> garazas ir sudege. Tik klausimas kas kaltas duju iranga ar debilai >>>> >>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>>> news:hji20o$342$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> blogiausias atvejis - pavarys skysta propana, kuris garuodamas plesis >>>>> , pasklis po kapotu ir didelis kaboom arba gaisras. >>>>> teoriskai . ar kam pasiseke taip - nezinau >>>>> >>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hji1jb$2iu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> P.S. apie dujas nenusimanau visiskai nieko ... papasakok kas laukia >>>>>> manes jei vel bandysiu kurti rytoj :) >>>>>> >>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hji1gg$2el$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> pezda kuro siurbliui ... >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hji19h$24g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> A tu prie -20 su dujom iskart kuri? >>>>>>>> drasiai sakyciau >>>>>>>> >>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hji0rf$1gj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> imho didesne problema yra su duju reduktoriais ... as siryt >>>>>>>>> nebeuzkuriau :/ >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hjhv2t$v2j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> 2010.01.24 19:08, Dainiushas rašė: >>>>>>>>>>> ryte. ant kiemo. atidarytais kapotais >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> įdomu kaip bus rytoj :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Mano auto akumas po 2 savaičių mašinos birbinimo trumpais >>>>>>>>>> atstumais numirė ketvirtadienį. Truputį pakroviau, vakar >>>>>>>>>> suvažinėjau 200km, tai šiandien ryte jokių parkių. Norėtųsi, kad >>>>>>>>>> ir ryt taip būtų :) >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >