gal zinai netycia koks turi? pas mane nera, o kartais noretusi tureti atsargini varianta... "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:hjjg2r$9s9$1@trimpas.omnitel.net... > arba vasia, arba gamintojas daugiau galvojantis. > kaikurios 4 kartos sistemos turi taip vadinama "avarini" uzvedima ant > duju. > taciau ne visos... > nors IMHO prie -20 vesti ant duju nesamone... > > "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message > news:hjipsi$pg4$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip 4-tos kartos irangoje galima perjunginet i dujas nesusilus >> reduktoriui? ar cia dede vasia "geriau" padare? >> >> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >> news:hjidss$igp$1@trimpas.omnitel.net... >>> atvejis buvo ne per dusliarke, nes buvo jau vaziuojama benzinu - greiti >>> pasiekiau gal 30-40 km/h , >>> perjungiau ant duju (lauke -15, masina 50 metru buvo nuvaziavusi) . >>> taigi >>> per dusle - turejo pusti uraganas i subine kad pajausciau. >>> 4-os kartos iranga, tai pradejo nevalint visiskai, perjungiau atgal ant >>> benzino - tai kokias 3-5 sekundes tik varikliu stabdziau - matyt per >>> riebus neuzdegamas misinys pasidare , kol isejo matyt is kolektoriaus >>> duju >>> (speju skystu) perteklius. >>> >>> >>> >>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:hjic8b$h0t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ne per salono ventiliacija, bet per dusliarke ir nesandarias bagazines >>>> gumas. >>>> Nes normaliai po kapotu jokiu papildomu nebuna >>>> >>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>>> news:hji2od$44p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> taip, i kolektoriu ir tada - atgal per kolektoriu. >>>>> as kiek pastebejau - (manualu perjunginedamas kai salta) - kad kazkas >>>>> panasaus i uzsisiurbima, t.y per riebus misinys, ir ko tais >>>>> kvapelis pareina duju - per salono ventiliacija , vadinas is po kapoto >>>>> . >>>>> gali buti kad kiekis propano yra nedidelis, nekeliantis gresmes, bet >>>>> nesu isitikines kad nepavojinga ar kad tai yra pavojinga >>>>> >>>>> gal ir >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hji2aq$3hk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Taip nebuna, nes skustas propanas vis vien keliauja i kolektoriu >>>>>> tiesiai, ir ner ten jo nereliu kiekiu >>>>>> Kiek gaisru yra buv etai priezastys gerokai giliau >>>>>> Atsimenu atveji kad diedai taise duju ianga, pabaige uzsiruke. Nau >>>>>> garazas ir sudege. Tik klausimas kas kaltas duju iranga ar debilai >>>>>> >>>>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hji20o$342$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> blogiausias atvejis - pavarys skysta propana, kuris garuodamas >>>>>>> plesis >>>>>>> , pasklis po kapotu ir didelis kaboom arba gaisras. >>>>>>> teoriskai . ar kam pasiseke taip - nezinau >>>>>>> >>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hji1jb$2iu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> P.S. apie dujas nenusimanau visiskai nieko ... papasakok kas laukia >>>>>>>> manes jei vel bandysiu kurti rytoj :) >>>>>>>> >>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hji1gg$2el$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> pezda kuro siurbliui ... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hji19h$24g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> A tu prie -20 su dujom iskart kuri? >>>>>>>>>> drasiai sakyciau >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:hji0rf$1gj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> imho didesne problema yra su duju reduktoriais ... as siryt >>>>>>>>>>> nebeuzkuriau :/ >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hjhv2t$v2j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> 2010.01.24 19:08, Dainiushas rašė: >>>>>>>>>>>>> ryte. ant kiemo. atidarytais kapotais >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> įdomu kaip bus rytoj :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Mano auto akumas po 2 savaičių mašinos birbinimo trumpais >>>>>>>>>>>> atstumais numirė ketvirtadienį. Truputį pakroviau, vakar >>>>>>>>>>>> suvažinėjau 200km, tai šiandien ryte jokių parkių. Norėtųsi, >>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>> ir ryt taip būtų :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>