arba vasia, arba gamintojas daugiau galvojantis. kaikurios 4 kartos sistemos turi taip vadinama "avarini" uzvedima ant duju. taciau ne visos... nors IMHO prie -20 vesti ant duju nesamone... "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message news:hjipsi$pg4$1@trimpas.omnitel.net... > kaip 4-tos kartos irangoje galima perjunginet i dujas nesusilus > reduktoriui? ar cia dede vasia "geriau" padare? > > "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message > news:hjidss$igp$1@trimpas.omnitel.net... >> atvejis buvo ne per dusliarke, nes buvo jau vaziuojama benzinu - greiti >> pasiekiau gal 30-40 km/h , >> perjungiau ant duju (lauke -15, masina 50 metru buvo nuvaziavusi) . taigi >> per dusle - turejo pusti uraganas i subine kad pajausciau. >> 4-os kartos iranga, tai pradejo nevalint visiskai, perjungiau atgal ant >> benzino - tai kokias 3-5 sekundes tik varikliu stabdziau - matyt per >> riebus neuzdegamas misinys pasidare , kol isejo matyt is kolektoriaus duju >> (speju skystu) perteklius. >> >> >> >> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:hjic8b$h0t$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ne per salono ventiliacija, bet per dusliarke ir nesandarias bagazines >>> gumas. >>> Nes normaliai po kapotu jokiu papildomu nebuna >>> >>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>> news:hji2od$44p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> taip, i kolektoriu ir tada - atgal per kolektoriu. >>>> as kiek pastebejau - (manualu perjunginedamas kai salta) - kad kazkas >>>> panasaus i uzsisiurbima, t.y per riebus misinys, ir ko tais >>>> kvapelis pareina duju - per salono ventiliacija , vadinas is po kapoto . >>>> gali buti kad kiekis propano yra nedidelis, nekeliantis gresmes, bet >>>> nesu isitikines kad nepavojinga ar kad tai yra pavojinga >>>> >>>> gal ir >>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:hji2aq$3hk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taip nebuna, nes skustas propanas vis vien keliauja i kolektoriu >>>>> tiesiai, ir ner ten jo nereliu kiekiu >>>>> Kiek gaisru yra buv etai priezastys gerokai giliau >>>>> Atsimenu atveji kad diedai taise duju ianga, pabaige uzsiruke. Nau >>>>> garazas ir sudege. Tik klausimas kas kaltas duju iranga ar debilai >>>>> >>>>> "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hji20o$342$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> blogiausias atvejis - pavarys skysta propana, kuris garuodamas plesis >>>>>> , pasklis po kapotu ir didelis kaboom arba gaisras. >>>>>> teoriskai . ar kam pasiseke taip - nezinau >>>>>> >>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hji1jb$2iu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> P.S. apie dujas nenusimanau visiskai nieko ... papasakok kas laukia >>>>>>> manes jei vel bandysiu kurti rytoj :) >>>>>>> >>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hji1gg$2el$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> pezda kuro siurbliui ... >>>>>>>> >>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:hji19h$24g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> A tu prie -20 su dujom iskart kuri? >>>>>>>>> drasiai sakyciau >>>>>>>>> >>>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:hji0rf$1gj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> imho didesne problema yra su duju reduktoriais ... as siryt >>>>>>>>>> nebeuzkuriau :/ >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:hjhv2t$v2j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> 2010.01.24 19:08, Dainiushas rašė: >>>>>>>>>>>> ryte. ant kiemo. atidarytais kapotais >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> įdomu kaip bus rytoj :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Mano auto akumas po 2 savaičių mašinos birbinimo trumpais >>>>>>>>>>> atstumais numirė ketvirtadienį. Truputį pakroviau, vakar >>>>>>>>>>> suvažinėjau 200km, tai šiandien ryte jokių parkių. Norėtųsi, kad >>>>>>>>>>> ir ryt taip būtų :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >