On 2010.01.28 10:31, Dainiushas wrote: > nu. Ir ką domina kokia bus srovė su 7.2V ant klemų? O prie ko čia tai? Tu juk teigei, kad „čia trumpo jungimo srovė...“, o kolega Žiogas pridūrė, kad prie gero minuso ta srovė dar sumažėja. Abu nusišnekėjote, todėl jūsų teiginiai apie starterių galingumus irgi abejotini. > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:hjqbg9$j5n$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2010.01.27 20:26, Dainiushas wrote: >>> čia trumpo jungimo srovė.... >> >> Kokių dar nesąmonių žinai? >> >> Varta nurodo „Cold cranking current = 800A“ >> http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/listBatteries.do?line=2600037&lang=en >> >> >> Cold cranking amperes (CCA) is the amount of current a battery can >> provide at 0 °F (−18 °C). The rating is defined as the current a >> lead-acid battery at that temperature can deliver for 30 seconds and >> maintain at least 1.2 volts per cell (7.2 volts for a 12-volt >> battery). It is a more demanding test than those at higher temperatures. >> >> >>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>> news:hjq0dp$3f2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2010.01.27 19:15, FM Transmiteris wrote: >>>>> starteriui 3.14? >>>> >>>> O ką aš žinau. Prie -10 kūrėsi be problemų, o dabar jau senokai >>>> nebandžiau. >>>> Kita vertus – kam tada 800A akumus gamina, o auto gamintojai tokių >>>> reikalauja? >>> >>