ajo tiesa, tu čia vienas gražus protingas ir su baltu paltu. Atsiprašom su Žiogu. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:hjrjvi$q83$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.01.28 10:31, Dainiushas wrote: >> nu. Ir ką domina kokia bus srovė su 7.2V ant klemų? > > O prie ko čia tai? Tu juk teigei, kad „čia trumpo jungimo srovė...“, o > kolega Žiogas pridūrė, kad prie gero minuso ta srovė dar sumažėja. > > Abu nusišnekėjote, todėl jūsų teiginiai apie starterių galingumus irgi > abejotini. > >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:hjqbg9$j5n$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2010.01.27 20:26, Dainiushas wrote: >>>> čia trumpo jungimo srovė.... >>> >>> Kokių dar nesąmonių žinai? >>> >>> Varta nurodo „Cold cranking current = 800A“ >>> http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/listBatteries.do?line=2600037&lang=en >>> >>> >>> Cold cranking amperes (CCA) is the amount of current a battery can >>> provide at 0 °F (−18 °C). The rating is defined as the current a >>> lead-acid battery at that temperature can deliver for 30 seconds and >>> maintain at least 1.2 volts per cell (7.2 volts for a 12-volt >>> battery). It is a more demanding test than those at higher temperatures. >>> >>> >>>> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >>>> news:hjq0dp$3f2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2010.01.27 19:15, FM Transmiteris wrote: >>>>>> starteriui 3.14? >>>>> >>>>> O ką aš žinau. Prie -10 kūrėsi be problemų, o dabar jau senokai >>>>> nebandžiau. >>>>> Kita vertus – kam tada 800A akumus gamina, o auto gamintojai tokių >>>>> reikalauja? >>>> >>> >